Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » فرم آپلود فایل و عکس در آپلود سنتر راه اندازی شده با اسکریپت کلیجا

فرم آپلود فایل و عکس در آپلود سنتر راه اندازی شده با اسکریپت کلیجا

اسکریپت کلیجا یکی از بهترین و راحت ترین اسکریپتها جهت راه اندازی و طراحی سایت آپلود سنتر می باشد که دارای امکانات فراوانی است پیش از این در مطلب اسکریپت آپلود فایل و عکس کلیجا از روناک وب این اسکریپت را معرفی کرده ایم اکنون قصد داریم یکی از قابلیتهای بسیار کاربردی کلیجا را بیان کنیم و آن طراحی فرم آپلود فایل و عکس در آپلود سنتر راه اندازی شده با اسکریپت کلیجا است یعنی اگر بخواهیم در هر قسمتی از سایتمان فرمی جهت آپلود عکس و فایل داشته باشیم می توانیم از این آموزش استفاده کنیم استفاده از این فرم در هر سایتی با هر سیستم مدیریت محتوایی امکان پذیر است حتی در قالبهای html نیز می توانید از این فرم استفاده کنید حتی می توانید از آپالودسنتر سایر سایتها نیز به عنوان هاست استفاده کنید و نیازی به نصب کلیجا بر روی هاست خودتان نیست اگر علاقه مند شدید از این فرم استفاده کنید تا پایان آموزش همراه ما باشید.

فرم آپلود فایل و عکس در اسکریپت کلیجا

فرم آپلود فایل و عکس در اسکریپت کلیجا

برای ایجاد فرم در html از تگ form استفاده می کنیم از قابلیتهای تگ فرم امکان ارسال و آپلود فایل و عکس به هاست مورد نظر است اگر بخواهیم توسط تگ فرم فایل آپلود کنیم باید مقدار ویژگیenctype را برابر multipart/form-data قرار دهیم تا امکان ارسال فایل میسر شود یکی دیگر از ویژگیهای مهم در فرم زیر action فرم است که باید مقدار آنرا برابر با ادرس آپلودسنتر مورد نظر قرار دهیم تا فایلهایمان در آن بارگذاری شوند .



<form id="uploader" action="آدرس سایت" method="post" enctype="multipart/form-data" target="_blank">
<input class="file" type="file" name="file_1" size="60" />فایل را اینجا بکشید و رها کنید
<button type="submit" id="submit" name="submit">آپلود</button>
</form>


این فرم از قابلیت drag and drop یا کشیدن و رها کردن برای آپلود عکس و فایل نیز پیشتیبانی می کند ، فرم بالا را می توانید در محل مورد نظر از قالبتان قرار دهید و با دادن style ظاهر آنرا زیباتر کنید، اگر قصد دارید برای آپلودسنتر تان قالب اختصاصی طراحی کنید می توانید از کد بالا به عنوان فرم آپلود فایل و عکس در اسکریپت کلیجا استفاده کنید.

2,767 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!