Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه Woocommerce Custom Product Tabs

افزونه Woocommerce Custom Product Tabs

دسته بندی:
برچسبها:

به وسیله این افزونه میتوان تب های منحصر به فرد برای هر محصول یا تب های مشترک برای چندین محصول ایجاد کرد که این تب ها میتواند شامل توضیحات درمورد محصول، عکس، فرم و دیگر اطلاعات مورد نیاز باشد.

از قسمت افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس، افزونه Custom Product Tabs را جستجو، نصب و فعال می کنیم.

در منوی پیشخوان گزینه Custom Product Tabs ایجاد می شود، روی آن کلیک می کنیم صفحه ای باز می شود که از این صفحه میتوان تب های مشترک برای محصولات ایجاد کرد. گزینه Add Tab را کلیک می کنیم و عنوان، نام و توضیحات و اطلاعات تب را وارد می کنیم و گزینه Save Tab را کلیک می کنیم.

محصول مورد نظر را انتخاب می کنیم و در قسمت ویرایش محصول میبینیم که در منو اطلاعات محصول گزینه   Custom Tabs اضافه شده است. روی آن کلیک میکنیم ، در این قسمت می توانیم تب های اختصاصی برای محصولمان تعریف کنیم.

از  تب Add a Tab میتوانیم تب اختصاصی برای محصولمان ایجاد کنیم و از تب Add a Saved Tab میتوانیم از تب های مشترکی که قبلا  ذخیره کرده ایم استفاده کنیم. برای تعریف تب اختصاصی روی Add a Tab کلیک میکنیم، عنوان تب و اطلاعاتمان را وارد میکنیم و روی گزینه Save Tabs کلیک میکنیم تا تبمان ایجاد شود. می توانیم از این قسمت به تعداد دلخواه تب ایجاد کنیم و آنها را ویرایش و حذف کنیم. در نهایت صفحه را بروز رسانی کرده و نتیجه را از قسمت پیش نمایش مشاهده میکنیم.

825 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!