Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه مدیریت کوئری قالب وردپرس Query Monitor

افزونه مدیریت کوئری قالب وردپرس Query Monitor

وردپرس با دارا بودن تعداد بسیار زیادی افزونه یکی از جامع ترین و کاربردی ترین ابزارها را در اختیار وبمستران و طراحان سایتهای وردپرسی قرار می دهد به طوریکه برای هر مساله ای راه حل و یا افزونه ای وجود دارد یکی از افزونه هایی که بیشتر به کار طراحان قالب وردپرس می آید افزونه مدیریت کوئری قالب وردپرس Query Monitor است توسط این افزونه می توان به تمام توابع ، هوک ها ، درخواستهای http ، ریدارکتها ، درخواستهای ارسالی به دیتابیس وردپرس و … که در قالب وردپرس ، هسته وردپرس و یا افزونه ها استفاده شده اند دسترسی داشت و آنها را مدیریت و بررسی کرد.

افزونه مدیریت کوئری قالب وردپرس Query Monitor

افزونه کوئری قالب وردپرس Query Monitor

این افزونه کمک شایانی به یافتن مشکلات قالب وردپرس و رفع آنها می کند چون تمام اجزای مرتبط با وردپرس را نمایش می دهد و براحتی می توانید مشکل را پیدا و رفع کنید برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از :

  • نمایش ردیف و زمان ایجاد مشکل در بخش آسیب دیده
  • اعلام هشدار برای ایجاد مشکل در کوئری ها
  • فیلتر کردن کوئری ها بر اساس نوع کوئری (SELECT, UPDATE, DELETE, etc)
  • فیلتر کوئری ها بر اساس اجزای وردپرس  (هسته وردپرس , Plugin X, Plugin Y, قالب )
  • نمایش فیلتر بر اساس فراخوانی تابع
  • پشتیبانی از چند نمونه پایگاه داده وردپرس در یک صفحه
  • و …

صفحه افزونه در مخزن وردپرس

1,396 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!