Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش رفع خطای 404 در وردپرس

آموزش رفع خطای ۴۰۴ در وردپرس

دسته بندی:
برچسبها:

وردپرس یک CMS قدرتمند است. گاهی اوقات یک حرکت کوچک میتواند وبسایت شما را غیرقابل دسترس کند. با این حال، پیدا کردن راه حل برای هر مشکل وردپرس بسیار آسان است . درمقاله های قبلی ما برخی از رایج ترین مشکلات وردپرس در بین کاربران را مورد بررسی قرار دادیم. مانند رفع خطای ۵۰۰ در وردپرس یا رفع خطای syntax error. یکی دیگر از مشکالت رایج که بیشتر کاربران وردپرس با آن مواجه هستند، پست های وردپرس هستند که ارور ۴۰۴ را برمیگردانند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه ارور ۴۰۴ در وردپرس را اصلاح کنید.

معمولا در این سناریو، کاربر می تواند به بخش مدیریت وردپرس خود و صفحه اصلی وبلاگ خود دسترسی داشته باشد، اما هنگام دسترسی به پست های تک  یک خطای ۴۰۴ چیزی پیدا نشد نشان می دهد. اول از همه، بیشتر وقت ها پست های شما هنوز هم وجود دارد و کاملا امن هستند. این معمولا هنگامی اتفاق می افتد که  فایل .htaccess شما حذف شود یا چیزی با قوانین بازنویسی اشتباه گرفته شود.کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات permalink(پیوندهای یکتا) خود را دوباره انجام دهید.

به تنظیمات »Permalinks بروید و به سادگی روی دکمه Save Changes کلیک کنید.

ارور 404 در وردپرس

این کار تنظیمات permalink شما را به روز می کند و قوانین بازنویسی را از بین می برد. در بیشتر موارد این راه حل ارور ۴۰۴ در وردپرس را رفع می کند. با این حال، اگر این کار  برای شما کار نمی کند، شما احتمالا باید فایل .htaccess خود را به صورت دستی به روز کنید.

به سرور خود با استفاده از FTP وارد شوید و فایل htaccess را که در همان مکان قرار دارد که در آن پوشه هایی مانند / wp-content / و / wp-include / قرار دارد تغییر دهید. ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فایل را با استفاده از تغییر مجوزها به ۶۶۶ تغییر دهید. سپس راه حل اصلی را تکرار کنید. فراموش نکنید که مجوزها را به ۶۶۰ تغییر دهید. همچنین میتوانید این کد را به صورت دستی در فایل .htaccess اضافه کنید:

# BEGIN WordPress
<IfModule mod_rewrite.c>
RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteRule ^index\.php$ - [L]
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteRule . /index.php [L]
</IfModule>
# END WordPress

رفع ارور ۴۰۴ در وردپرس بر روی لوکال هاست

اغلب طراحان سایت  و طراحان وردپرس معمولا طراحی سایت را بر زوی یک سرور محلی یا همان localhost انجام میدهند . اگر می خواهید از permalinks استفاده کنید، باید مجدد rewrite_module را در پیکربندی Apache MAMP، WAMP یا XXAMP فعال کنید.

 

797 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!