Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » ارور صفحه سفید وردپرس

ارور صفحه سفید وردپرس

دسته بندی:
برچسبها:

اگر مدت زمانی زیادی از کار کردن شما با طراحی سایت با وردپرس می گذرد پس از حتما بارها با ارور صفحه سفید وردپرس یا همان WordPress White Screen of Death روبرو شده اید این ارور همانند ارور رفع خطای ۵۰۰ در وردپرس یکی از آزار دهنده ترین ارور های وردپرس است چون هیچ پیغام خطایی به شما نشان نمی دهد و حتی ممکن است پنل کاربری را نیز برای شما غیر فعال کند در نظر داشته باشید این ارور گاهی ممکن است تنها قسمتی از سایت شما را تحت تاثیر بگذارد همانند یک پست یا صفحه خاص یا کل سایت را از دسترس خارج کند در ادامه به راه کارهایی جهت رفع خطای صفحه سفید می پردازیم فقط به خاطر داشته باشید قبل از اعمال هرگونه تغییر بر سایتتان حتما نسخه پشتیبان از ان تهیه کنید.

ارور صفحه سفید وردپرس

چرا ارور صفحه سفید وردپرس  را دریافت می کنید؟

اکثریت زمانی که شما یک ارور صفحه سفید وردپرس را می بینید، به این معنی است که محدودیت حافظه را بیش از حد استفاده کرده اید. این می تواند ناشی از نصب یک  افزونه باشد  که به درستی کار نمی کندو یا حتی می تواند توسط یک کد ضعیف استفاده شده در قالب ایجاد شود. همچنین می تواند به این معنی باشد که میزبانی وب شما مشکل ساز است. از آنجا که این مشکل می تواند به دلایل زیادی ایجاد شود پس ممکن است برای رفع آن عیب یابی های زیادی انجام شود.

آیا ارور صفحه سفید وردپرس در سایت های دیگر شما اتفاق می افتد؟

اگر چندین سایت داشته باشید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که ارور صفحه سفید وردپرس در سراسر سایت های شما اتفاق افتاده است و یا فقط در یک دامنه اتفاق می افتد. اگر این مسئله در  تمام سایت های شما باشد، این نشان دهنده این است که هاست شما با مشکل مواجه شده است  با این حال، اگر مسئله فقط در یکی از سایت های شما باشد، این مسئله می تواند یک مشکل در افزونه یا موضوعی باشد که شما در حال اجرای آن بوده اید. اگر مسئله تنها در یک پست یا صفحه اتفاق می افتد، پس شما می دانید که قطعا مشکل خاصی  در سایت  شما است.

یکی از راه کارهای حل این مشکل افزایش حجم  محدودیت حافظه است این کار را انجام دهید اگر مشکل شما حل شد که هیچ در غیر این صورت به ادامه مراحل بروید.

غیر فعال کردن تمام پلاگینها:

اگر افزایش محدودیت حافظه به رفع ارور صفحه سفید وردپرس کمک نکرد، یا اگر دارای محدودیت حافظه بالا مانند ۲۵۶M یا ۵۱۲M باشد، لازم است عیب یابی کنید. در تجربه ما از عیب یابی این مسئله، ما همیشه متوجه شده ایم که این مسئله یا با یک افزونه یا یک تم خاص است. بیایید جلو برویم و تمام افزونه ها را غیرفعال کنیم.اگر این مسئله را رفع کند، یکی یکی  پلاگین ها را فعال کنید تا به پلاگین مشکل دار برسید و از شر آن راحت شوید.

تم را با یک تم پیش فرض جایگزین کنید

اگر عیب یابی پلاگین مسئله را برطرف نمیکند، پس شما باید تم فعلی خود را با پیش فرض twenty ten theme جایگزین کنید. بهترین راه برای انجام این کار، پشتیبان گیری پوشه تم است. سپس تم را حذف کنید. وردپرس به طور خودکار به تم پیشفرض باز خواهد گشت.

به علاوه، شما می توانید در phpMyAdmin خود وارد شوید و جداول پایگاه داده را در جدول wp_options به روز کنید. نام جدول زیر باید به روز شود:قالب، شیوه نامه، و current_theme.نام آنرا به twentyeleven تغییر دهید.

اگر این مسئله را رفع کند، باید به فایل functions.php تم خود نگاه کنید. اگر فضای اضافی در پایین وجود داشته باشد، باید آن را اصلاح کنید. اگر از یک تابع ضمنی کد شده در فایل functions.php theme خود استفاده می کنید، پس می توانید آنرا پاک کنید شاید مشکل از ان قطعه کد است .

رفع اشکال دیگر ارور صفحه سفید وردپرس:

اگر هیچ کدام از موارد فوق آن را اصلاح نکنند، باید سعی کنید یک نسخه تازه از وردپرس را دوباره نصب کنید. در حالی که بعید است، اما همیشه ممکن است که فایل اصلی  خراب شده باشد.

شما همچنین می توانید از تابع اشکالزدایی وردپرس برای دیدن این که کدام نوع خطاها در خروجی هستند استفاده کنید. کد زیر را در فایل wp-config.php خود اضافه کنید.

;(error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors', 1
;(define( 'WP_DEBUG', true

وقتی این را اضافه میکنید، صفحه خالی اکنون خطاهای، هشدارها و اعلانها را خواهد داشت. این شما را قادر میسازد علت خطارا کشف کرده انرا حل کنید

گاهی اوقات، شما ممکن است به صفحه کاربری  دسترسی داشته باشید، اما سایت را نمی توانید مشاهده کنید این می تواند به دلیل پلاگینهای ذخیره سازی رخ دهد. به سادگی کش خود را خالی کنید.

یک ترفند دیگر  افزایش محدودیت بازگشت و عقب نشینی است. شما می توانید کد زیر را در فایل wp-config.php خود وارد کنید. یا در برخی از سرورها شما نیاز به تغییر پرونده PHP.INI دارید.

/** Trick for long posts */
;(ini_set('pcre.recursion_limit',20000000
;(ini_set('pcre.backtrack_limit',10000000
 امیدواریم با یکی از روش های بالا خطا را پیدا کنید و در صورتی که راه حل دیگری دارید خوشحال خواهیم شد انرا با ما در میان بگذارید.
834 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!