Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » رفع خطای syntax error

رفع خطای syntax error

دسته بندی:
برچسبها:

نحوه رفع خطای Syntax در WordPress:

رفع خطای syntax error در وردپرس . مقالات فراوانی در خصوص آموزش وردپرس، طراحی سایت ، راهنماها و قطعه های کد موجود در وب وجود دارد. همه آنها برای کاربران در نظر گرفته شده است تا چیزهای جدید را در وب سایت خود امتحان کنند و بیشتر درباره WordPress یاد بگیرند. متاسفانه یک خطای کوچک ممکن است سبب شود کل سایت خراب شود، مخصوصا برای کاربران جدید این مسئله بسیار ترسناک است. اگر در سایت وردپرس خود چیزی جدید نوشتید و یک  “خطای نحوی، غیر منتظره …” دریافت کردید، پس از آن فریاد نزنید. شما اولین کسی نیستید که خطای نحوی  در وردپرس دریافت کرده اید و شما آخرین نفر نیز نیستید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به رفع خطای syntax error  در وردپرس بپردازید.

رفع خطای syntax error

استفاده از Syntax مناسب برای جلوگیری از خطا:

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که به راهنمای مبتدیان برای چسباندن قطعه کد از وب به WordPress نگاه کنید. در این مقاله، برخی از اشتباهات بسیار معمولی که توسط مبتدیان در هنگام کپی کردن کد در قالب های وردپرس انجام شده است را فهرست می کند. خطای نحوی معمولا به دلیل یک اشتباه کوچک اما حیاتی در نحو کد شما ایجاد می شود. یک کاما گمشده، یا یک براکت اضافی  می تواند کل اسکریپت را با خطا مواجه کند.

آیا شما اخیرا قطعه ای از وب را کپی کرده اید؟ به روز رسانی یک افزونه؟ این شانس شماست پس شما می دانید دقیقا کجا به دنبال رفع خطای syntax error بگردید.

رفع خطای syntax error با استفاده از FTP:

برای رفع خطای syntax error، شما باید کدی را که این خطا را ایجاد کرده است ویرایش کنید. شما می توانید آن را حذف یا اصلاح نحو کنید. اغلب مبتدیان دچار ترس می شوند  زیرا این خطا باعث می شود کل سایت شما غیر قابل دسترسی شود. اگر کد خود را با استفاده از بخش کنترل پنل ویرایشگر وردپرس  درج کرده اید، پس از آن صفحه مورد نظر برای شما غیر قابل دسترس خواهد بود. پس چگونه کد مورد نظر  را ویرایش میکنید؟  تنها راه حل این است که برای دسترسی به فایل موردنظرتان شما از ftp استفاده کنید کافی است در notpad++ یا در هر نسخه از ftp  که در دسترس دارید به سایتتان متصل شوید.

پس از نصب برنامه FTP، آن را به وب سایت خود متصل کنید و به فایل تم که نیاز به ویرایش دارد بروید. در صورتی که فرمت مورد نیاز برای ویرایش را فراموش کرده اید، فقط به کد خطا نگاه کنید. خطا به شما می گوید دقیقا کدام فایل و کدام خط شما باید ویرایش کنید.

شما می توانید کدی را که اخیرا اضافه کردید حذف کنید یا کد نحو کد را  درست بنویسید. پس از اتمام حذف / ویرایش کد، فایل را ذخیره کرده و آن را به سرور خود آپلود کنید. سپس به  سایت WordPress خود بروید و صفحه را رفرش  کنید و سایت شما کار خواهد کرد.

ما امیدواریم این مقاله به شما کمک کند خطای Syntax Error را در وردپرس حل کنید. لطفا سوالات و بازخورد خود را در نظرات بگذارید.

 

1,014 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!