Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » بهینه سازی عنوان سایت

بهینه سازی عنوان سایت

برچسبها:

همانطور که در بخش قبلی در خصوص متا تگ ها و استفاده از آن ها در سئو سازی و طراحی سایت صحبت شد در این بخش از آموزش به بهینه سازی عنوان سایت خواهیم پرداخت.

بهینه سازی عنوان سایت

بهینه سازی عنوان سایت

تگ TITLE داخل تگ head قرار می گیرد. عنوان صفحه (نباید با عنوان(نام) برای یک صفحه اشتباه گرفته شود) چیزی است که در نوار عنوان پنجره مرورگر شما نمایش داده می شود و همچنین زمانی که یک صفحه را نشانه گذاری می کنید یا آن را به مرورگر خود اضافه کنید، نمایش داده می شود.

این یک مکان در یک صفحه وب است که کلمات کلیدی شما باید حضور داشته باشد. استفاده صحیح از کلمات کلیدی در عنوان هر صفحه وب سایت شما برای Google بسیار مهم است مخصوصا برای صفحه اصلی. اگر برای بهینه سازی سایت خود هیچ کاری انجام نمیدهید، به یاد داشته باشید این کار را حتما انجام دهید!

در هنگام طراحی عنوان یک صفحه وب برخی از نکات باید رعایت شوند:

این عنوان نباید بیش از ۹ کلمه یا ۶۰ حرف باشد.

از کلمات کلیدی در ابتدای عنوان استفاده کنید.

نام شرکت خود را در عنوان ذکر نکنید، مگر اینکه نام شرکت شما به خوبی شناخته شده باشد.

استفاده نامناسب یا عدم استفاده از عناوین در صفحات وب ، وب سایت های بیشتر را از رتبه بندی برتر در گوگل نسبت به هر عامل دیگر صرف نظر می کند مگر اینکه به دلیل عدم وجود محتوای مرتبط در یک صفحه یا عدم وجود لینک های کیفیت از وب سایت های دیگر که به سایت شما اشاره دارد.

بهترین روش برای ایجاد عناوین:

در اینجا برخی از بهترین شیوه هایی که باید برای ایجاد عناوین در صفحات دنبال کنید، وجود دارد:

هر صفحه باید یک عنوان منحصر به فرد داشته باشد.

در صورت لزوم، سعی کنید کلمات کلیدی اولیه خود را در هر عنوان هر صفحه ذکر کنید.

عنوان صفحه صفحه خود را با عبارات کلیدی اولیه خود شروع کنید، و به دنبال بهترین عبارات کلیدی ثانویه خودتان باشید.

از اصطلاحات کلیدی اولیه خود در صفحات محصول، سرویس یا محتوای خاص خود استفاده کنید.

اگر شما باید نام شرکت خود را وارد کنید، آن را در انتهای عنوان قرار دهید.

با استفاده از بهترین فرم، چندگانه یا منحصر به فرد، برای کلمات کلیدی خود را بر اساس آنچه WordTracker می گوید در اغلب موارد جستجو می شود.

از آن استفاده نکنید – کلمات کلیدی خود را بیش از ۲ تا ۳ بار در عنوان تکرار نکنید.

اطمینان حاصل کنید که برچسب <title> اولین عنصر در بخش <head> صفحه شما است – این امر Google را برای یافتن صفحه آسان تر می کند.

649 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!