Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » سئو متا تگ

سئو متا تگ

برچسبها:

سلام دوستان همانطور که در بخش قبلی در خصوص کلمات کلیدی سئو صحبت کردیم در این بخش به سئو متا تگ می پردازیم. در طراحی سایت و سئو سایت ها از سئو متا تگ نیز استفاده می شود

دو نوع تگ متا تگ وجود دارد:

Meta description tags برچسب های متا توضیحات
Meta keyword tags  برچسب های کلیدی متا

سئو متا تگ

بعضی از موتورهای جستجو ممکن است برچسب های متا توضیحات را به عنوان بخشی از نتایج جستجو نمایش دهند، اما برچسب های کلیدی متا  نباید در نتایج جستجو نمایش داده شوند.

اجماع عمومی بین متخصصان جستجوگرها این است که metatags گزینه مرده در سئو است. با این حال، بسیاری از این کارشناسان همچنان به استفاده از metatags در سایت های خود ادامه می دهند.

برای گوگل، افزودن متا تگ توضیحات ،  نتایج موتورهای جستجو (SERPs) از یک کلمه کلیدی را تقویت نمی کند، اما ممکن است در توضیحات نتایج موتورهای جستجو  شما در Google استفاده شود.

یاهو می گوید، هنگامی که یک صفحه را رتبه بندی می کند، از کلمه Meta Tag Keyword استفاده می کنند. از این رو برای افزودن به یاهو  و هر موتور جستجوی جزئی دیگری که هنوز از این قابلیت استفاده می کنند می توانید از متا تگ ها استفاده کنید.

متا تگ ها شبیه به چه چیزی هستند و سئو متا تگ چیست؟

شما میتوانید در بخش head صفحه وبتان این تگ را اضافه کنید:

<meta name=”keywords”

content=”KEYWORD1 KEYWORD2 KEYPHRASE1 etc.

<about 30 to 40 unique words”

meta name=”description”>

content=”An accurate, keyword-rich description

<about 150 characters”

متا تگ کلمات کلیدی توضیحات:

نکات مهم برای توصیف برچسب های متای توضیحات خوب:

از کلمات کلیدی در تگ متا توضیحات خود استفاده کنید.

سعی کنید کلمات را بیش از حد تکرار نکنید، اما سعی کنید از نحو چندگانه کلمات کلیدی خود استفاده کنید.

در متاتگ توضیحات یک صفحه وب باید بیش از ۱۵۰ کاراکتر داشته باشد.

در هر تگ متا توضیح متفاوتی برای هر صفحه استفاده کنید، زیرا هر صفحه متفاوت است و شانس بیشتری برای پیدا کردن آن وجود دارد اگر شما عنوان و توضیحات خوبی در آن قرار دهید.

متا تگ کلمات کلیدی برچسب ها:

لطفا برای شناسایی کلمات کلیدی خوب به فصل قبل مراجعه کنید. از نکات زیر برای تهیه متا تگ کلمات کلیدی برچسب های خوب استفاده کنید.

از مترادف استفاده کنید.
استفاده از کلمات کلیدی منحصر به فرد
بدون نیاز به تکرار هر عبارت خاص.
شما می توانید یک کلمه را هر بار تکرار کنید، اما زمانی که هربار بخشی از یک عبارت دیگر باشد.

ربات های متا تگ

متا تگ  مهم که ممکن است در بعضی مواقع نیاز باشد، Metabot Robots است که این شکل به نظر می رسد:

<meta name=”robots” content=”noindex,nofollow”>

با استفاده از metatag فوق، می توانید به یک spider یا یک robot بگویید که شما نمی خواهید برخی از صفحات شما index شود یا اینکه نمی خواهید لینک هایتان را دنبال کنید.

502 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!