Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کلمات کلیدی seo

کلمات کلیدی seo

برچسبها:

سلام دوستان عزیز در آموزش سئو همانطور که در بخش قبل (عنوان صفحه در سئو)در مورد عنوان مناسب برای فایل ها در طراحی سایت صحبت کردیم در این بخش به مفهوم کلمه کلیدی و نحوه انتخاب کلمه کلیدی مناسب ( کلمات کلیدی seo )خواهیم پرداخت اما قبل از آن در مورد طراحی صفحه چند نکته را باید خاطر نشان کنم که حتما به خاطر داشته باشید در طراحی صفحات سایت خود نکات زیر را رعایت کنید:

۱٫از طراحی فانتزی که محتوای خاصی در آن وجود ندارد و باعث می شود کاربر بدون کلیک کردن از صفحه خارج شود بپرهیزید

۲٫تا آنجایی که می توانید از جاوا اسکریپت ها استفاده نکنید و یا در صورت استفاده فایل اسکریپت را از خارج از صفحه فرا خوانی کنید

۳٫به هیچ عنوان از فریم استفاده نکنید موتورهای جستجو دشمن فریم ها هستند

۴٫بیشتر ازینکه تگ html داشته باشید محتوای متنی داشته باشید

۵٫تا جایی که ممکن است از استفاده از تبلیغات در صفحه بپرهیزید بخصوص تبلیغاتی که دارای کدهای جاوا اسکریپت هستند.

۶٫فایل هایتان را تاجایی که ممکن است در یک دایرکتوری ساده نزدیک به روت قرار دهید از دایرکتوری های پیچیده استفاده نکنید

۷٫کمتر از انیمیشن ها استفاده کنید

۸٫سعی کنید ۱۰ درصد از محتوای متنی را از کلمات کلیدی استفاده کنید.

کلمات کلیدی seo

کلمات کلیدی seo چیست؟

یک کلمه کلیدی یک اصطلاح است که برای مطابقت با پرس و جو افراد  به یک موتور جستجو جهت پیدا کردن اطلاعات خاص استفاده می شود. اکثر افراد در  عبارات جستجو  از دو تا پنج کلمه استفاده می کنند. چنین عباراتی ممکن است عبارات جستجو، عبارات کلیدی، عبارات پرس و جو یا فقط کلمات کلیدی نامیده شوند. کلمات کلیدی خوب عبارات توصیفی خاص هستند و کلمات کلیدی seo را ارتقا می دهند.

مفاهیمی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به پردازش کلمات در یک وبسایت کمک می کنند:

فرکانس کلید واژه:

این که چگونه یک کلمه کلیدی در  عنوان یا توضیحات وبسایت ظاهر می شود  محاسبه می شود. که با این حال، شما نمیخواهید بیش از حد با فرکانس بپردازید، از آنجا که در بعضی از موتورها اگر یک کلمه را چند بار بار تکرار کنید، شما به خاطر «اسپم کردن» یا کلمه کلیدی جریمه میشوید.

به طور کلی  کلمه کلیدی خود را در سند تا چندین بار تکرار کنید و تا ۳ تا ۷ بار در لیست متاتگ های خود بگذارید.

وزن کلید واژه :

این به تعداد کلمات کلیدی که در صفحه وب شما نمایش داده می شود نسبت به تعداد کل کلمات موجود در آن صفحه بستگی دارد. موتورهای جستجو در تعیین رتبه وب سایت شما در یک جستجوی کلیدواژه خاص این را در نظر می گیرند که این به کلمات کلیدی seo کمک می کند .

یکی از تکنیک هایی که اغلب به خوبی کار می کند، ایجاد برخی صفحات کوچکتر است، به طور کلی فقط یک پاراگراف طولانی است که بر یک کلمه کلیدی خاص تأکید دارد. با به حداقل رساندن تعداد کل کلمات ، شما می توانید “وزن” کلمه کلیدی که بر روی آن تاکید می کنید را افزایش دهید.

کلید واژه های نزدیک به هم:

این اشاره به قرار دادن کلمات کلیدی در رابطه با یکدیگر  و یا در بعضی موارد در ارتباط با سایر کلمات با معنای مشابه در یک صفحه وب به عنوان کلمه کلیدی مورد نظر است.

برای موتورهای جستجویی که طبقه بندی کلمه کلیدی خاص را انجام می دهند، کلمات متناظر عبارتند از وام های ساختمانی،  که به وام های رهنی خانه اشاره می کند در حالی که فرض کنید فقط برای عبارت «وام خانه» جستجو کرده اید.

برجستگی کلید واژه:

این یک اندازه گیری است از اینکه آیا یک کلید واژه در قسمت های بالا صفحه و در چه زمانی استفاده شده است . داشتن کلمات کلیدی در عنوان اول و در پاراگراف اول (اولین کلمه ۲۰ یا بیشتر) در کلمات کلیدی seo یک صفحه بهتر است.

تعویض کلید واژه:

اینکه کلمات کلیدی شما در کجای یک صفحه قرار داده شده است در کلمات کلیدی seo بسیار مهم است. به عنوان مثال، در بیشتر موتورها، قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان صفحه یا برچسب های عنوان، آن را بیشتر مرتبط خواهد کرد. در بعضی از موتورها، قرار دادن کلمات کلیدی در متن پیوند، بخشی که بر روی صفحه نمایش در مرورگر تأکید شده است، می تواند بیشتر به آن برجسته شدن آن کلمات کمک کند.

بهترین مکان برای قرار دادن کلمات کلیدی:

در اینجا لیستی از مکان هایی است که باید سعی در استفاده از کلمات کلیدی اصلی خود داشته باشید را ذکر خواهیم کرد.

کلمات کلیدی در <title> برچسب ها .
کلمات کلیدی در <meta name = “description”>.
کلمات کلیدی در <meta name = “keyword”>.
کلمات کلیدی در <h1> یا سایر تگهای عنوان
کلمات کلیدی در <a href=”http://yourcompany.com”> کلمات کلیدی </a> برچسب های لینک.
کلمات کلیدی در body copy
کلمات کلیدی در برچسب های alt.
کلمات کلیدی در <! – درج نظرات اینجا> نظرات برچسب ها.
کلمات کلیدی در URL یا آدرس وب سایت.

پیدا کردن کلمات کلیدی:

راه های مختلفی برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای وب سایت شما وجود دارد. برخی از کلمات کلیدی خوب عبارتند از:

کلمات بالقوه، مردم برای یافتن محصول یا خدمات خود استفاده می کنند.

مشکلاتی که مشتریان آینده شما ممکن است با ان روبرو شوند.

برچسب های کلید واژه در وب سایت های رقیب.

صفحه نمایش قابل مشاهده بر روی وب سایت های رقیب.

پیشنهادات جستجوی مرتبط در موتورهای جستجو برتر.

با استفاده از یک ابزار آنلاین مانند Google Keyword Tool

با تجزیه و تحلیل  با دقت وب سایت شما و پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب. این کار می تواند توسط copywriters متخصص SEO انجام شود.

کلمه وارونه چیست؟

گوگل با استفاده از یک ویژگی خاص به شما اجازه می دهد  تمام اشکال کلمه – تکملی، چندگانه، فرم فعل و همچنین کلمات مشابه برای یک پرس و جو در جستجو  نمایش داده شود.

بنابراین اگر کسی در جستجو«house plans» را وارد کند، نه تنها صفحاتی که برای این عبارت بهینه شده اند، بلکه صفحاتی که حاوی تمام تغییرات آن عبارت هستند، بازگردانده می شوند. به عنوان مثال، “house plan”، “house planning”، “house planner”.

امیدوارم در مورد کلمات کلیدی seo درک صحیحی پیدا کرده باشید و همچنین بدانید که چگونه آنها را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید. فصل بعدی توضیح می دهد که چگونه برای نتایج بهتر از بهینه سازی metatags ها استفاده کنید.

492 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!