Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » عنوان صفحه در سئو

عنوان صفحه در سئو

برچسبها:

در ادامه اموزش سئو با شما هستم با آموزش seo file names یا عنوان صفحه در سئو یا انتخاب صحیح نام مناسب فایل های html

در طراحی سایت شما باید بخاطر داشته باشید که هر فایل برگه یا نوشته ای که می سازید نام مناسبی متناسب با محتویان ان داشته باشد .

SEO – Relevant Filenames و عنوان صفحه در سئو:

یکی از ساده ترین روش هایی برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو شما این است که چگونه فایل های خود را نامگذاری کنید. قبل از نوشتن این آموزش، ما تحقیقات زیادی در مورد نام فایل انجام دادیم و متوجه شدیم موتورهای جستجو مانند Google اهمیت زیادی برای نام فایل قائل هستند. شما باید آنچه را که میخواهید ، در صفحه وب خود قرار دهید فکر کنید و سپس نام فایل مربوط به این صفحه را بدهید.

فقط سعی کنید کلمه کلیدی را به موتور جستجوی Google بدهید و نام فایل را با کلیدواژه ای که داده اید پیدا خواهید کرد. این ثابت می کند که نام فایل شما باید کلمات کلیدی مناسب داشته باشد.

سبک نامگذاری فایل در عنوان صفحه در سئو:

عنوان صفحه در سئو

نام پرونده باید ترجیحا کوتاه و توصیفی باشد.

همیشه استفاده از همان کلمات کلیدی در نام پرونده و همچنین عنوان صفحه مناسب است.

از نام پرونده ها مانند service.htm یا job.htm استفاده نکنید زیرا آنها عمومی هستند. از نام سرویس واقعی در نام فایل خود، از جمله computer-repairing.htm استفاده کنید.

بیشتر از ۳ یا ۴ کلمه در نامه فایل خود استفاده نکنید.

کلمات کلیدی را با خطوط جدا کنید و به جای استفاده از underline

در صورت امکان سعی کنید از ۲ کلمه کلیدی استفاده کنید.

مثال نام فایل:

در زیر لیست برخی از نام های فایل است که از دیدگاه کاربران و همچنین جستجوگرها ایده آل است.

slazenger-brand-balls.html
wimbledon-brand-balls.html
wilson-brand-balls.html
توجه داشته باشید که کلمات کلیدی با استفاده از خطوط به جای زیر خطوط تقسیم می شوند. گوگل نام فایل های خوب را به صورت زیر می بیند:

seo-relevant-filename به عنوان نام فایل مربوطه seo (خوب)
نام فایل با حروف underline اصلا خوب نیست

seo_relevant_filename به عنوان seorelevantfilename (خوب نیست)

فرمت فایل:

شما باید متوجه شوید که .html، .htm، .php و هر پسوند دیگر برای بازدیدکنندگان شما هیچ کاری انجام نمی دهند، و آنها به  معنی ساده تری کار تخلیه برخی از پردازش های پیکربندی وب سرور شما را برای بازدید کننده شما انجام میدهند. در واقع، شما از بازدیدکنندگان سایت خود میپرسید که چگونه از وب سرور شما بخواهند که چگونه صفحه را برایشان پردازش کنند ، نه اینکه کدام صفحه را؟

 

نام آدرس زیر دایرکتوری:

از نقطه نظر بهینه سازی موتور جستجو، نام زیر دایرکتوری URL اهمیت زیادی دارد. شما می توانید سعی کنید هر کلمه ای را به موتورهای جستجو بدهید اما هیچ کلمه کلیدی مطابق با محتوای خود پیدا نکنید.اما از نقطه نظر کاربر، شما باید یک نام زیر دایرکتوری مختصر داشته باشید.

قبل از نامگذاری فایل های خود به نکات ذیل توجه داشته باشید:

نام صفحه وب را کوتاه، ساده، توصیفی و مرتبط با محتوای صفحه حفظ کنید.

سعی کنید از حداکثر ۳-۴ کلمات کلیدی در نام فایل خود استفاده کنید و این کلمات کلیدی نیز باید بر روی عنوان صفحه وب شما ظاهر شود.

همه کلمات کلیدی را با خط جدا کنید و نه با زیرخط.

نام زیر شاخه های خود را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید.

اندازه فایل کمتر از ۱۰۱K را حفظ کنید  زیرا Google تقریبا همه چیز بیشتر از آن مقدار را در نظر نمیگیرد.

 

702 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!