Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » SEO دامنه وب سایت

SEO دامنه وب سایت

برچسبها:

دوستان عزیز همانطور که در تکنیک های SEO  در خصوص تکنیک های سئو صحبت کردیم در این بخش می خواهیم در خصوص نحوه انتخاب دامنه مناسبی که بتواند بر رتبه بندی سایت شما نیز پس از طراحی سایت تاثیر بگذارد صحبت کنیم.

SEO دامنه وب سایت چه تاثیری بر رتبه سایت خواهد داشت؟

SEO دامنه وب سایت

هنگامی که شما شروع به فکر کردن به راه اندازی یک کسب و کار از طریق اینترنت می کنید، اولین چیزی که شما در مورد آن فکر می کنید نام دامنه وب سایت شما است. قبل از اینکه نام دامنه را انتخاب کنید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱٫مخاطب اصلی وبسایت شما چه کسی خواهد بود؟

۲٫آنچه شما در وبسایتتان می خواهید به مخاطبانتان ارائه دهید یک آیتم ملموس یا فقط یک محتوای متنی است؟

۳٫چه گزینه ای در وبسایت شما وجود دارد که می تواند سایت شما را منحصر به فرد از دیگر سایت ها کند؟

بسیاری از افراد فکر میکنند که در دامنه سایتشان از کلمات کلیدی استفاده شده باشد این امر در سئو سایت ایشان اهمیت دارد.بله صحیح است اما این تنها زمانی حائز اهمیت و کاربردی است که دامین انتخاب شده کوتاه ، به یاد ماندنی و بدون هیچ نقطه ضعفی باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه شما به شما یک مزیت رقابتی قوی نسبت به رقبای شما می دهد.داشتن کلمات کلیدی در نام دامنه سایت شما میزان کلیک شدن کلمه کلیدی در لیست موتورهای جستجو را به صورت چشمگیری افزایش میدهد به نحوی که شما برای سایتتان بدون پرداخت هیچ هزینه ای تبلیغ کرده باشید حتی لینک های ورودی غنی با استفاده از کلمه کلیدی ساخته اید پس انتظار داشته باشید که رتبه سایت شما افزایش یابد.

از خرید نام دامنه های گیج کننده و طولانی اجتناب کنید  بسیاری از افراد کلمات را در نام دامنه خود با استفاده از هر خط یا خطا جدا می کنند. در گذشته، نام دامنه خود یک عامل مهم رتبه بندی بود، اما در حال حاضر موتورهای جستجو دارای ویژگی های پیشرفته هستند و دیگر عامل بسیار مهمی نیست.

دو تا سه کلمه در نام دامنه خود داشته باشید که  حفظ آن آسان باشد. برخی از وبسایت های برجسته، با ایجاد کلمه ی خود، از کارهای عالی استفاده می کنند. مانند  eBay، Yahoo!، Expedia، Slashdot، Fark، Wikipedia، Google، و غیره است.

شما باید بتوانید آن را یک بار به تلفن بگویید و شخص دیگر باید بداند چگونه آن را حجی  کند و باید بتواند حدس بزند که چه چیزی به فروش میرسانید.

گورو ماندرا:

در نهایت، شما باید بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید:

چرا میخواهید وبسایت خود را راه اندازی کنید؟

چرا مردم باید به جای خرید یا بازدید از سایت های دیگر از وبسایت شما بازدید یا خرید کنند؟

چه چیزی شما را از دیگران متفاوت می کند؟

مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و شما قصد فروش چه چیزی را دارید ؟

۵ تا ۱۰ وب سایت هایی که فکر می کنید فوق العاده هستند را فهرست کنید. اکنون به این فکر کنید که چه چیزی این وبسایت ها را متفاوت کرده است.

۵ نام دامنه متفاوت ایجاد کنید. سعی کنید حداقل یکی از آنها خنده دار باشد آنها را به  ده نفر بگویید و ببینید کدامیک از آنها بیشتر در ذهن افراد باقی می ماند. شما بازخورد بهتر و صادقانه تری خواهید گرفت در صورتی که آنها شما را به صورت کامل نشناسند.

نام دامنه ا جذاب، به یاد ماندنی و مرتبط با کسب و کار خودتان را خریداری کنید.شما حتما موفق می شوید.

 

564 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!