Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تکنیک های SEO

تکنیک های SEO

برچسبها:

در آموزش سئو سازی سایت (قسمت اول)  از آموزش سئو سازی سایت با تعاریف کلی از سئو و موتورهای جستجو آشنا شدیم . در این بخش به آموزش تکنیک های سئو می پردازیم. در طراحی سایت و همچنین سئو سازی سایت ها باید تمامی تکنیک ها و نکات سئو به درستی رعایت شوند تا سایت رتبه خوبی در موتورهای جستجو دریافت کند

تکنیک های SEO به دو دسته گسترده تقسیم می شوند:

White Hat SEOWhite Hat SEO : تکنیک هایی که موتورهای جستجو به عنوان بخشی از طراحی خوب پیشنهاد می کنند.

Black Hat SEO : تکنیک هایی که موتورهای جستجو تایید نمی کنند و تلاش می کنند که اثر آنها را به حداقل برسانند . این تکنیک ها همچنین به عنوان spamdexing شناخته می شوند.

تکنیک های SEO

White Hat SEO :

تاکتیک هایی از SEO   اگر دارای ویژگی های زیر باشند به عنوان White Hat SEO در نظر گرفته می شوند:

۱٫مطابق با دستورالعمل های موتور جستجو باشند.

۲٫فریب یا spamdexing  نباشند

۳٫اتضمین کند که  یک موتور جستجوگر محتوا را نشان می دهد، و متعاقب آن رتبه ها مربوط به همان محتوایی است که کاربر می بیند.

۴٫ تضمین کند که محتوای صفحه وب باید برای کاربران و نه فقط برای موتورهای جستجو ایجاد شود.

۵٫ کیفیت خوب صفحات وب را تضمین کند.

۶٫ااطمینان در دسترس بودن محتوای مفید در صفحات وب را تضمین کند.

همیشه  تاکتیک White Hat SEO را دنبال کنید و سعی نکنید بازدیدکنندگان سایت خود را گمراه کنید. صادق باشید و مطمئنا به هدف خود خواهید رسید.

 

Black Hat SEOیا Spamdexing:

تاکتیک SEO، به عنوان Black Hat یا Spamdexing در نظر گرفته شده است اگر دارای ویژگی های زیر باشد:

تلاش برای بهبود رتبه بندی که توسط موتورهای جستجو تایید نشده و یا جهت فریب موتورهای جستجو ایجاد شده باشد.

هدایت کاربران از صفحه ای که برای موتورهای جستجو ساخته شده است به صفحه ای که بیشتر یوزر فرندلی باشد.

هدایت کاربران به یک صفحه متفاوت از صفحه رتبه بندی موتور جستجو.

ارائه یک نسخه از یک صفحه به موتورهای جستجوگر / عناصر ، و نسخه های دیگر به بازدید کنندگان انسانی. این تاکتیک Cloaking SEO نامیده می شود.

با استفاده از متن پنهان یا نامرئی یا با رنگ پسزمینه صفحه، با استفاده از یک اندازه فونت کوچک یا مخفی کردن آنها در کد HTML مانند بخش بدون قاب.

تکرار کلمات کلیدی در metatags، و استفاده از کلمات کلیدی که به محتوای وب سایت مربوط نیست. این metatag stuffing نامیده می شود.

محاسبه کردن و قرار دادن کلمات کلیدی متعدد در یک صفحه برای افزایش تعداد کلمات کلیدی، تنوع و تراکم صفحه. این keyword stuffing نامیده می شود.

ایجاد صفحات وب با کیفیت پایین که حاوی مطالب بسیار کمی هستندیا دارای کلمات کلیدی و عبارات بسیار مشابه هستند. این صفحات Doorway یا Gateway Pages نامیده می شود.

وب سایت های آینه با میزبانی وب سایت های متعدد – همه با محتوای مفهومی مشابه، اما با استفاده از URL های مختلف.

ایجاد یک کپی از وب سایت محبوب که محتویات مشابه با اصلی را به یک موتور جستجو نشان می دهد، اما مرورگرهای وب را به وب سایت های غیر مرتبط یا مخرب هدایت می کند. این صفحه hijacking نامیده می شود.

هرگز از هر کدام از تاکتیک های کلاه سیاه استفاده نکنید تا رتبه سایت خود را ارتقا دهید. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند تا همه ویژگی های سایت شما را شناسایی کنند و در نهایت این باعث از بین رفتن رتبه سایت شما خواهد شد.

738 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!