Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش سئو سازی سایت (قسمت اول)

آموزش سئو سازی سایت (قسمت اول)

برچسبها:

سئو چیست؟(آموزش سئو سازی سایت)

طراحی سایت و توسعه یک وب سایت جهت  دستیابی به رتبه بندی خوب در نتایج موتورهای جستجو سئو نام دارد.بهبود حجم و کیفیت ترافیک وب سایت در موتورهای جستجو و بازاریابی اینترنتی با درک بر اینکه چگونه الگوریتم های جستجو کار می کنند، و چه کاربرانی ممکن است آن الگوریتم را دنبال کنند.

SEO یک زیر مجموعه از بازاریابی موتورهای جستجو است.  SEO نیز دارای حق چاپ سئو است چنانچه تمامی مواردی که جهت سئو سازی سایت ها در اینترنت صورت می پذیرد با متن سر و کار دارند.اگر شما می خواهید سئو را به صورت حرفه ای آموزش ببینید در ابتدا باید با نحوه کارایی موتور های جستجو به صورت پیشرفته آشنا شوید.

آموزش سئو سازی سایت

چگونه موتورهای جستجو کار می کند؟

موتورهای جستجو به منظور ارائه نتایج جستجو، فعالیت های مختلفی را انجام می دهند.

Crawling:فرآیند گرفتن تمام صفحات وب مرتبط با یک وب سایت. این وظیفه توسط یک نرم افزار انجام می شود، به نام خزنده یا عنکبوت (یا Googlebot، در Google) انجام می شود.

Indexing یا نمایه سازی:فرایند ایجاد فهرست برای تمام صفحات وب محصور شده و نگه داشتن آنها در یک پایگاه داده غول پیکر در محلی که بعدا می تواند بازیابی شود. اساسا، روند نمایه سازی، شناسایی کلمات و عباراتی است که بهترین توصیف صفحه و اختصاص دادن صفحه به کلمات کلیدی خاص است.

Processing: هنگامی که یک درخواست جستجو می آید، موتور جستجو آن را پردازش می کند، بجز آن ، رشته جستجو را در درخواست جستجو با صفحات نمایه شده در پایگاه داده مقایسه می کند.

Calculating Relevancy: احتمال دارد که بیش از یک صفحه شامل رشته جستجو باشد، بنابراین موتور جستجو محاسبه مربوط بودن هر یک از صفحات در فهرست خود را به رشته جستجو شروع می کند.

Retrieving Results یا بازیابی نتایج: آخرین مرحله در فعالیت های موتور جستجو ، بهترین نتایج مطابقت داده شده را بازیابی می کند. اساسا، این چیزی نیست جز نمایش دادن آنها در مرورگر.

موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو اغلب الگوریتم ربط خود را ده ها بار در هر ماه به روز می کند. هنگامی که شما تغییرات در رتبه بندی خود را می بینید، این به دلیل تغییر الگوریتمی یا چیز دیگری خارج از کنترل شما است.

اگر چه اصل اساسی تمام موتورهای جستجو یکسان است، تفاوت های جزئی بین الگوریتم های مربوط به ربط آنها منجر به تغییرات عمده ای در نتایج مرتبط می شود.

SEO  کپی رایت چیست؟

SEO Copywriting روش نوشتن متن قابل مشاهده در یک صفحه وب است به طوری کهخواندن آن برای خواننده آسان باشد و همچنین اهداف خاص جستجو را هدف قرار  دهد. هدف آن یافتن بهترین رتبه توسط موتورهای جستجوست.

همراه با متن قابل مشاهده، SEO copywriting معمولا دیگر عناصر صفحه را برای شرایط جستجوی هدفمند بهینه می کند. این شامل عنوان، شرح، برچسب های کلمات، عنوان ها و متن جایگزین است.

ایده SEO copywriting این است که موتورهای جستجو صفحات شامل محتوای واقعی را یافته و صفحات اضافی که اغلب به نام “doorway pages” هستند که  هدف آنها تنها برای دستیابی به رتبه بندی بالا ایجاد می شوند را در نتیج جستجو حذف نمایند.

رتبه موتور جستجو چیست؟

هنگامی که شما هر کلمه کلیدی را با استفاده از یک موتور جستجو جستجو می کنید، هزاران نتیجه در پایگاه داده آن نمایش داده می شود. رتبه بندی صفحه توسط موقعیت صفحات وب نمایش داده شده در نتایج موتورجستجو محاسبه می شود. اگر یک موتور جستجو صفحه اول خود را در موقعیت اول قرار دهد، رتبه بندی وب سایت شما شماره ۱ است و به عنوان صفحه با بالاترین رتبه فرض می شود.

SEO یک فرایند طراحی و توسعه یک وب سایت برای دستیابی به رتبه بالا در نتایج موتور جستجو است.

 

 On-Page and Off-page SEO چیست؟

به طور مفهومی، دو راه برای بهینه سازی وجود دارد:

SEO بر روی صفحه – شامل ارائه مطالب خوب، انتخاب کلمات کلیدی خوب، قرار دادن کلمات کلیدی در مکان های صحیح، دادن عنوان مناسب به هر صفحه و غیره

Off-Page SEO – شامل ساخت لینک، افزایش محبوبیت لینک ها با ارسال دایرکتوری باز، موتورهای جستجو، تبادل لینک، و غیره

 

441 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!