Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews

آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews

دسته بندی:
برچسبها:

آموزش افزونه ساخت فرم نظر سنجی در وردپرس با  WP Customer Review:

با سلام خدمت همراهان خوب و همیشگی گروه طراحی سایت روناک وب با شما هستم با آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews :

 

آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews

ابتدا افزونه را از مخزن وردپرس دانلود کرده و نصب و سپس فعال میکنیم. بعد از فعالسازی افزونه در قسمت پیشخوان گزینه Reviews  اضافه میشود. در قسمت Settings تنظیمات مربوط به افزونه را انجام دهید.

سربرگ Review form setting: در این قسمت فیلدهای مربوط به فرم ارسال نظر قابل تغییر میباشد.

  1. Standard fields on reviews: در این قسمت میتوانید فیلدهای فرم ارسال را اضافه یا حذف کنید و مشخص کنید کدام فیلد حتما پر شود.
  2. Custom fields on reviews: در این قسمت میتوانید فیلد دلخواهتان را اضافه کنید.

آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews

سربرگ Display setting: تنظیمات مربوط به نمایش نظرات میباشد.

آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews

  1. Reviews shown per page: این گزینه تعداد نظراتی که در پایین هر پست قابل نمایش است را مشخص میکند.
  2. Support us: با انتخاب این گزینه در پایین نظرات متن Powered by WP Customer Reviews نشان داده میشود که به طور پیشفرض انتخاب نمیکنیم.

 

 

 

بعد از تنظیمات اولیه افزونه وارد صفحه ویرایش نوشته یا برگه ای میشوید که میخواهید درباره آن نظر بدهند در پایین نوشته قسمتی به نام WP Customer Review اضافه میشود که میتوانید برای هر نوشته تنظیمات مورد نظر را انجام دهید.

آموزش کار با افزونه WP Customer Reviews

در این افزونه هنگامی که نظرات داده شد با مراجعه به قسمت All Review میتوانید همه نظراتی که داده شده را ببینید و هرکدام از نظرات را که میخواهید انتشار دهید تا در سایت دیده شود در غیر این صورت نظری در پایین پست ها نشان داده نمیشود.

امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده را ببرید از اینکه همراه ما بودید سپاسگزارم

665 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!