Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تفاوت لینک فالو و نوفالو

تفاوت لینک فالو و نوفالو

برچسبها:

با سلام خدمت دوستان و همراهان گروه طراحی سایت روناک وب با شما هستم با آموزش تفاوت لینک فالو و نوفالو  در بهینه سازی سایت

(what is the difference between follow and nofollow links )

تفاوت لینک فالو و نوفالو

لینک فالو یا دنبال شدنی چیست؟

برای اینکه بهتر متوجه شوید که چیزی در این مورد در حال رخ دادن است باید پس زمینه درمورد اینکه لینک ها در بهینه سازی سایت چه نقشی دارند داشته باشید.

هنگامی که یک صفحه وب یک لینک ورودی دریافت می کند، یا هایپر لینکی  به آن صفحه خاص اشاره می کند،سئو  این صفحه افزایش می یابد. یک لینک را به عنوان یک نقطه در نظر بگیرید پس لینکه های بیشتر برابر است با نقاط بیشتر و نقاط بیشتر برابر است با پیروزی در بهینه سازی سایت

گوگل تمامی این لینک های دریافتی را در نظر میگیرد و آنالیز میکند چه تعداد لینک از طریق سایت های دیگر دریافت کرده اید و از چه سایت هایی.پس گوگل در نظر میگیرد که اگر به سایت و یا مطلبی در یکی از صفحات یک سایت بسیار لینک شده پس این سایت یک سایت مفید با بازخورد عالی است پس بگزار این سایت را در جستجو های اولیه نشان دهیم تا کاربران به مطالب این سایت سریعتر دسترسی پیدا کنند.

گوگل یک متریک به نام PageRank ایجاد کرد تا لینک ها را محاسبه کند. بسیاری از متخصصین SEO به pagerank به عنوان “لینک یاب” اشاره می کنند.

لینک یاب تعداد لینک ورودی و خروجی به هر سایت را نشان میدهد.اینکه به یک سایت خاص چند لینک وارد شده است است چه سایت هایی و یا حتی چند لینک به سایت های دیگر دارد.

گرفتن لینک از سایت های معتبر ، اعتبار بیشاری به سایت شما خواهد داد مثلا گرفتن لینک از نیویورک تایمز همچون طلای ناب است.

حالا ما می توانبم لینک نفالو را تعریف کنیم  لینکهایی هستند که به عنوان نقاط مهم و دنبال شدنی به حساب می آیند،پس توسط گوگل جستجو میشوند و نقاطی هستند که در افزایش رتبه سایت به حساب می آیند.

لینک نوفالو و یا دنبال نشدنی چیست؟

لینک نو فالو لینکی است که در page rank یک سایت به حساب نمی آید و به عنوان یک نقطه شمارش نمی شود هیچ تاثیری در افزایش رتبه سایت ندارد و توسط گوگل دنبال نمی شود .یک لینک تنها بدون هیچ دوستی!

تگ نوفالو به صورت زیر است

<a href’=”" rel=”nofollow”>کلمه مورد نظر</a>

اساسا یک علامت اطلاع رسانی برای موتورهای جستجو است که می گویند این را در نظر نگیرید.

خوب چه دلیل دارد که که یک متخصص سئو برخی لینک ها را به صورت نوفالو در سایت قرار دهد ؟ تفاوت لینک فالو و نوفالو چیست؟

لینک نوفالو کار خوبی برای دنیای اینترنت انجام داده است دیگر اکثر  جستجوگر های اسپم اینترنتی از ارسال پیغام های نامربوط به وبلاگ ها یا پست های فروم ناراحت نخواهند شد  چون آنها می دانند که نمی توانند لینک پیوند را منتشر کنند. وردپرس به طور خودکار ویژگی نوفالو  را به تمام لینک های ارسال شده توسط کاربر اختصاص می دهد و ویکی پدیا نیز همینطور است.

این مهمترین تفاوت لینک فالو و نوفالو است.

اما بخاطر داشته باشید به هر حال هر لینکی باعث ایجاد ترافیک خواهد شد پس تعادل را بین لینک های دنبال شدنی و نشدنی باید رعایت کرد .نکته دیگری که در مورد لینک نوفالو باید بخاطر داشته باشید این است که بهتر است پست های تکراری دارای لینک نوفالو باشند تا فقط یک صفحه در سایت شما در مورد یک پست خاص ایندکس شود و چند صفحه و مقاله مشابه در یک سایت در خصوص یک موضوع تکراری مورد بررسی گوگل قرار نگیرند.

از اینکه با این مقاله همراه من بودید سپاسگزارم .موفق باشید

883 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. جراحی زانو و لگن می گه:
    ۱۴:۴۷ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۲۳ آذر ۹۷

    مطلب مفیدی بود ممنون

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!