Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » پایگاه داده فرم تماس وردپرس

پایگاه داده فرم تماس وردپرس

دسته بندی:
برچسبها:

سلام به همراهان گروه طراحی سایت روناک وب با آموزش اقزونه Contact Form 7 Database همراه شما هستم پایگاه داده فرم تماس وردپرس افزونه ای جهت ذخیره اطلاعات فرم تماس های سایت در پایگاه داده است حتی می توانید اطلاعات را مشاهده و ذخیره یا حتی حذف نمایید.

آیا شما از فرم تماس ۷ استفاده می کنید؟پایگاه داده فرم تماس وردپرس یک افزونه بسیار عالی برای شماست

فرم تماس ۷ پایگاه داده یک پلاگین برای وردپرس است که به شما اجازه می دهد تا تمامی ارسال ها را از فرم تماس ۷ به پایگاه داده ذخیره کرده و در منوی Contact>> Database در هر زمان آن را مشاهده کنید. این افزونه دارای گزینه های قدرتمند است و من مطمئن هستم که شما آن را دوست خواهید داشت.

ویژگی های پایگاه داده فرم تماس وردپرس:

ذخیره اطلاعات ارسال شده از فرم تماس  ۷ به پایگاه داده
تغییر نام آسان لیبل ها
کشیدن و رها کردن برای مرتب کردن ستونها
ستونها را فعال یا غیرفعال کنید
برون ریزی داده ها به CSV
هر داده ستون را به CSV بفرستید
آسان برای ارسال داده های ایمیل به CSV جهت بازاریابی
نمایش دادن هر فرم به صورت جدا
استفاده آسان
و بیشتر…

نحوه استفاده از پایگاه داده فرم تماس وردپرس:

این افزونه را از پایگاه داده ورد پرس یا از اینجا نصب و سپس فعال نمایید.همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید پایگاه داده فرم تماس ۷ به منوی وردپرس اضافه شده است.بر روی گزینه ها جهت انجام تنظیمات پایگاه داده کلیک کنید و وارد صفحه تنظیمات شوید.

پایگاه داده فرم تماس وردپرس

 

همانطور که در عکس بالا نیز مشاهده می کنید گزینه اول که مربوط به ذخیره داده های ارسالی از فرم تماس هفت است را فعال و مابقی را غیر فعال کنید در بخشی که چه کسی مجاز است اطلاعات دریافتی را مشاهده کند به مدیر تغییر دهید یعنی تنها مدیر قادر خواهد بود اطلاعات فرم ها را مشاهده کند.

در عکس بعدی همانطور که مشاهده می کنید تمامی تنظیمات را مثل عکس فوق و یا نسبت به خواسته خودتان تغییر دهید.

پایگاه داده فرم تماس وردپرس

مشاهده فرم ها

اکنون برا ی مشاهده اطلاعات فرم های تماس بر روی پایگاه داده فرم تماس کلیک کنید همانطور که در عکس زیر نیط مشاهده می کنید دکمه در بالای صفحه سمت چپ وجود دارد که از شما می خواهد تعیین کنید می خواهید پایگاه داده کدام یک از فرم های تماس را مشاهده کنید فرم مورد نطرتان را انتخاب کنید پس از انتخاب فرم این امکان وجود دارد که هریک از جداول را حذف مشاهده  و اطلاعات آنها را نیز ببینید و یا با استفاده از دکمه  صادر کردن از آنها با فرمت دلخواهتان خروجی بگیرید.

 

پایگاه داده فرم تماس وردپرس

795 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!