Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه pop up maker

افزونه pop up maker

دسته بندی:
برچسبها:

افزونه pop up maker:

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی گروه طراحی سایت روناک وب با بخش دیگری  از آموزش افزونه ها در خدمت شما هستم با آموزش افزونه pop up maker

این افزونه جهت ایجاد فرم pop up در سایت بکار میرود فرم هایی که هنگام کلیک بر روی یک دکمه باز شده و دارای دکمه بسته شدن در همان پنجره است.

نحوه نصب:

این افزونه را از مخزن وردپرس یا از اینجا نصب و فعالسازی نمایید.

سپس به منوی ورد پرس رفته و از قسمت pop up maker گزینه add pop up  را انتخاب نمایید.در پنجره باز شده طبق عکس زیر مراحل بعدی را دنبال نمایید.

۱٫اسمی برای این pop up تعیین کنید

۲٫ توضیحاتی برای این pop up  بنویسید یا آنرا خالی بگزارید.

۳٫شورت کد فرم مورد نظرتان را وارد کرده یا آنرا از بخش افزودن فرم انتخاب نمایید.

 

 

افزونه pop up maker

 

نحوه فراخوانی pop up:

در ناحیه متنی مورد نظر همانطور که در عکس مشاهده می کنید آیکن pop up به لیست ماژول ها اضافه شده است.آنرا انتخاب نموده  و pop up که ساخته اید را انتخاب نمایید سپس یک نام به آن اختصاص دهید این نام نام همان دکمه نمایش در صفحه است سپس یک کلاس و یک تگ برای آن مثل عکس برگزینید.

حال تغییرات را ذخیره و به بخش نمایش صفحه بروید همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید دکمه ی با نام submit form اضافه شده که در صورت کلیک بر روی آن form1 به نمایش در خواهد آمد می توانید استایل دلخواهتان را به ان اضافه نموده و آنرا ذخیره نمایید.

۱٫انتخاب pop up  مورد نظر

۲٫اختصاص نام به محل نمایش pop up

۳٫تگ html که pop up  درآن باید به نمایش درآید اکثرا دکمه است

۴٫یک کلاس css  دلخواه به این pop up تا بتوانید به آن استایل بدهید.

و ذخیره تغییرات.

حالا اگز نمایش برگه را بزنید و بروی دکمه مورد نظر کلیک کنید فرم شما به صورت pop up بر روی همام صفحه به نمایش در خواهد آمد.

799 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!