Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه  All in One SEO Pack بخش چهارم

افزونه  All in One SEO Pack بخش چهارم

دسته بندی:
برچسبها:

All in One SEO Pack قسمت چهارم از آموزش:

با سلام به شما دوستان عزیز گروه طراحی سایت روناک وب همانطور که در بخش های قبل از آموزش افزونه All in One SEO Pack با شما همراه بودیم بخاطر دارید که مراحل زیر را طبق عکس می بایست دنبال نموده و در انتها تغییراتی که اعمال نموده اید را ذخیره نمایید.

 All in One SEO Pack

بخش هشتم  تنظیمات noindex:همانطور که میدانید تگ های noundex تگ هایی هستند که در نتایج جسنجوی گوگل نمایش داده نمی شوند اما در رنک سایت تاثیر گزارند اغلب این تگ را در صفحاتی که مطالب تکراری دارند مورد استفاده قرار می دهند:

۱٫تنظیمات پیش فرض NOINDEX را برای هر پست تنظیم کنید کدام یک از بخش های روبرو می خواهید noindex شناخته شده و در سرچ انجین ها ننمایش داده نشوند و به طور غیر مستقیم پیگیری شوند؟

۲٫

۳٫مستثنی کردن دسته بندی ها:

کنترل کنید که موتورهای جستجوگر آرشیوهای طبقات را ایندکس نکند.این کار برای جلوگیری از مطالب تکراری مفید است.

۴٫

۵٫

۶٫

۷٫

۸٫

۹٫

کنترل کنید که موتورهای جستجوگر لینک های صفحات یا پست های صفحه بندی شده را دنبال نکند. این کار برای جلوگیری از مطالب تکراری مفید است.

۱۰٫

در قسمت هایی گفته شده که موتور های جستجو فلان آیتم را ایندکس نکند به این معناست که آیتم مورد نظر موتورهای جستجو به نمایش درنیاید.

این بخش نیز به پایان رسید از اینکه با ما همراه بودبد بسیار خوشحالیم .مابقی آموزش را حتما دنبال کنید

آموزش افزونه افزونه  All in One SEO Pack بخش سوم

 

567 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!