Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه wp content copy protection

افزونه wp content copy protection

دسته بندی:
برچسبها:

افزونه wp content copy protection

 

با سلام خدمت همراهان همیشگی گروه طراحی سایت روناک وب با آموزشی دیگر همراه شما هستیم .

توضیح مختصری در مورد افزونه wp content copy protection:

حفاظت کپی WP Content پلاگین ساده و در عین حال موثر است .که با استفاده از آرایه ای از تکنیک های تهاجمی در حفاظت از محتوای آنلاین شما از سرقت کمک می کند.برخی از رایج ترین شیوه های کپی محتوا (از طریق ماوس، صفحه کلید و مرورگر) مانند راست کلیک، کشیدن / رها کردن / ذخیره تصویر، انتخاب متن / کشیدن / رها کردن، مشاهده کد منبع و کلیدهای کپی کلید صفحه مانند CTRL A ، C، X، U، S، و P با این افزونه غیرفعال می شوند .

 

افزونه wp content copy protection افزونه ای کاملا کاربردی جهت حفظ مطالب وبسایت است.گاهی شاید دیده باشید در برخی از سایت ها امکان کپی برداری از  مطالب سایت وجود ندارد و راست کلیک بر روی مطالب این سایت ها عمل نمی کند.همانطور که می دانید تهیه محتوای متنی مناسب و دارای اصول سئو برای یک سایت کاری بسیار دشوار و وقت گیر است .گاها برخی از افراد از محتوای متنی سایت های دیگر استفاده کرده. و خلاصه و مختصر آن محتوا را در سایت خود استفاده میکنند.اما چه روشی می توان به کار برد  در طراحی سایت وردپرس تا بتوان از کپی برداری مطالب سایت ها جلوگیری نمود؟استفاده از افزونه wp content copy protection یکی از این روش هاست. که راست کلیک را بروی مطالب صفحه غیر فعال کرده و از کپی برداری از مطالب سایت جلوگیری میکند.

 

در ادامه شما را با نحوه استفاده از افزونه wp content copy protection آشنا خواهم کرد.

آموزش کار با افزونه wp content copy protection:

main setting:

افزونه را از مخزن وردپرس نصب و فعال نمایید. همانطور که در عکس نیز مشاهده می کنید . افزونه در منوی تنظیمات از داشبورد وردپرس افزوده شده است.

حالا مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

  1. Posts protection by JavaScript :با استفاده از جاوا اسکریپت راست کلیک را در پست ها غیر فعال کن .فقط برای پست های تکی
  2. Homepage protection by JavaScript :هیچ چیزی قابل کپی نباشد حتی از صفحه اصلی
  3. Static page’s protection : از گزینه تنظیمات استفاده کنید تا موارد بیشتری را سفارشی نمایید.
  4. Exclude Admin from protection : مدیر را از حالت حفاظت شده مستثنی کن
  5. Selection disabled message : پیامی که به کاربر نمایش داده می شود

 

افزونه wp content copy protection

premium protection by css:

۱٫home page protection by css:  در این روش با استفاده از استایل های css می توان راست کلیک را غیر فعال  نمود هرچند جاوا اسکریپت فعال باشد یا نباشد.

۲٫post prptection by css: در این حالت می توان راست کلیک را بر روی پست ها غیر فعال نمود

۳٫در این حالت می توان پیج های غیر از صفحه اصلی را با استفاده از راست کلیک غیر فعال نمود.

 

 

735 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!