Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونهWP Live Chat Support قسمت سوم:

افزونهWP Live Chat Support قسمت سوم:

دسته بندی:
برچسبها:

افزونهWP Live Chat Support قسمت سوم:

با سلام به تمامی همراهان همیشگی گروه طراحی سایت روناک وب . در این بخش از آموزش همراه شما هستیم با ادامه نحوه کار با افزونه WP Live Chat Support .همانطور که در بخش دوم آموزش این افزونه با ما بودید . نحوه تغییر تنظیمات سربرگ های تنظیمات عمومی و گفتگو و پیام های آفلاین را آموختید .ما در این بخش شما را با بخش های استایل و مسئولین سایت آشنا می کنیم  .طبق روال با توجه به عکس مراحل زیر را مرحله به  مرحله انجام دهید.

بخش استایل مربوط به تنظیمات WP Live Chat Support :

  1. انتخا پوسته: پوشته مورد نظر خود را انتخاب کنید
  2. رنگبندی مورد نظر خود را انتخاب کنید
  3. بک گراندی برای پنجره چت انتخاب کنید
  4. رنگ پالت مورد نظر خود را انتخاب کنید
  5. آیا شما از افزونه مترجم سایت جهت محلی سازی استفاده می کنید
  6. متون انتخابی و مورد نظر خود را تغییر یا با متن دلخواه خود جایگزین نمایید
  7. یک انیمیش برای نحوه نمایش پنجره انتخاب کنید

افزونهWP Live Chat Support قسمت سوم:

بخش مسئولین سایت مربوط به تنظیمات WP Live Chat Support :

در طراحی سایت وردپرس همیشه انتخاب کاربر و ادمین مهم بوده است در تنظیمات این بخش از افزونه آنلاین چت نیز نیاز است تا مسئولین یا ادمین هایی برای پاسخ گویی با کسانی که اقردام به چت می کنند وجود داشته باشند.کافی است ادمین هایی که ساخت اید را انتخاب و آنها مسئولیت پاسخ گویی به سوالات کاربران را واگزار نمایید.

کاربران مسدود شده – بر مبنای آدرس آی پی

در این بخش نیز می توانید تعیین کنید که کدام آی پی ها مسدود شوند هر آی پی را در یک خط وارد نمایید

مابقی تنظیمات افزونهWP Live Chat Support را تغییر ندهید.

در بخش های تاریخچه پیام های از دست رفته و همچنین پیام های آنلاین می توانید لیست پیام های ارسال و دریافت شده راچک کرده و آنهارا سازمان دهی نماییید.

 

افزونهWP Live Chat Support قسمت سوم: نیز به پایان رسید امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده را برده باشید از اینکه همراه ما هستید بسیار خوشحالیم.

 

511 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!