Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه Redirection SEO

افزونه Redirection SEO

دسته بندی:
برچسبها:

 

سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی گروه طراحی سایت روناک وب در این بخش از اموزش با شما همراه هستم با آموزش افزونه Redirection SEO در ابتدا توضیحاتی در خصوص خود افزونه به شما خواهم داد و سپس نحوه کار با این افرونه را آموزش می دهیم با ما همراه باشید.

توضیحات افزونه Redirection SEO:

افزونه Redirection SEO یک پلاگین وردپرس برای مدیریت هدایت لینک هاست، شما می توانید به راحتی آنرا برای سایت خود راه اندازی کنید و مدیریت کنید من در طراحی سایت در اصفهان از آن استفاده کرده و بسیار از این افزونه کاربردی راضی هستم.

اگر می خواهید انتقال لینک های صفحات از یک وب سایت قدیمی، یا تغییر دایرکتوری وب سایت وردپرس خود را مدیریت نمایید این افزونه جهت انجام اینکار بسیار مفید است.

 

ویژگی های جدید عبارتند از:

جهت ارسال پست وردپرس به صورت دستی هدایتهای ۳۰۱، ۳۰۲، و ۳۰۷ را اضافه کنید

پشتیبانی از تغییر مسیر کارت ها

رفع خطاهای خالی (۴۰۴) در کنسول جستجوی گوگل (جدید)

پشتیبانی از WPML (ادغام چند زبانه وردپرس) (جدید)

جزئیات بارگزاری/ پشتیبان گیری (جدید)

اضافه کردن آخرین زمان دسترسی و کل بازدیدها به لیست تغییرات (جدید)

هنگامی که یک URL پست تغییر می کند، به طور خودکار تغییر مسیر ۳۰۱ را اضافه کنید

تغییر پست ها و صفحات که به طور مستقیم منتشر شده، پیش نویس یا حذف شده از صفحه ویرایش آن.

کنترل پنل پیشرفته برای کنترل تمام توابع افزونه.

شما می توانید پوشه ها و همه محتوای آنرا هدایت کنید

تغییر مسیر سفارشی “pass-through” اجازه می دهد تا شما یک URL را از طریق یک صفحه، فایل یا وب سایت دیگر منتقل کنید.

اطلاعات مربوط به تمام URL های هدایت شده

هنگامی که سایت خود را تغییر داده یا نام دامنه را تغییر می دهید، تغییرات را به تمام پیوندها بازتاب دهید.

تمام URL ها را می توان هدایت کرد، حتی  آنهایی که وجود ندارند

روش های تغییر مسیر – تغییر مسیر بر اساس وضعیت ورود، تغییر مسیر به صفحات تصادفی، تغییر مسیر بر اساس ارجاع!

گرافیک دوستانه و آسان برای استفاده.

آپاچی .htaccess مورد نیاز نیست، کاملا با وردپرس کار می کند

تغییر مسیر دسترسی  index.php، index.html، و index.htm

آمار تغییر مسیر به شما نشان می دهد چند بار یک تغییر مسیر رخ داده است، زمانی که آخرین اتفاق افتاد، چه کسی سعی کرده است  آن تغییر را انجام دهد.

مراحل نصب افزونه:

افزونه را از مخزن ورد پرس یا از اینجا دانلود نمایید. پس از نصب افزونه داخل منوی وردپرس بخش تنظیمات seo rdirection اضافه خواهد شد.وارد کنترل پنل آن شده و همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۱٫بر روی سئو ریدایرکتشن در بخش تنظیمات کلیک نمایید

۲٫یک ریدایرکت جدید باز نمایید با استفاده از دکمه add new

۳٫ در بخش redirect from آدرس (url) صفحه ای که از آن می خواهید لینک ها دایرکت شوند را وارد نمایید توجه کنید اگر آدرس سایت شامل بخش فارسی باشد تنها بخش فارسی را وارد نماید در غیر این صورت کل آدرس سایت را وارد کنید به طور مثال

http://tarahi-website.ir/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87/

 

همانطور که در مثال بالا مشاهده میکنید لینک فوق دارای بخش فارسی است پس اگر خواستید انرا را ریدایرکت کنید از بعد از http://tarahi-website.ir  انتخاب می کنید.

۴٫در بخش redirect to در صورتی که به صفحه اصلی سایت جدید منتقل شود فقط (“/” )و در صورتی که به صفحات دیگر منقل شود مثل بخش قبل عمل می کنیم.

۵٫در بخش redirect type در صورتی که این انتقال به صورت دائمی باشد از ۳۰۱ و در صورتی که به صورت موقتی باشد از ۳۰۲ استفاده می کنید.به خاطر داشته باشید در انتقال ۳۰۱ تمامی ارزش لینک ها در بهینه سازی حفظ خواهد شد و همچنین از ایجاد محتوا و url تکراری جلوگیری خواهد کرد.

و در انتها دکمه add  را فشار دهید .

توضیحات تکمیلی

در ادامه در پوشه های history  می تونید تاریخچه ریدایرکت هایی که انجام داده اید را مشاهده کنید همچنین در پوشه post redirects پست هایی که منتقل شده اند را نشان خواهد داد همچنین در بخش  ارور های ۴۰۴ لینک صفحاتی که وجود ندارند را نشان میدهد و می توانید نسبت به رفع ارورها اقدام کنید.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید با اموزش های بعدی  با شما هستیم.

640 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!