Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » چگونه سایتی کارآمد و پربازدید راه اندازی کنیم؟

چگونه سایتی کارآمد و پربازدید راه اندازی کنیم؟

برای ساخت یک سایت پربازدید از قالب وردپرس استفاده کنید.اگر از سیستم وردپرس برای ساخت سایت استفاده میکنید حتما از قالب وردپرس مناسب با سایت خود بهره ببرید.

در دنیای  دیجیتالی امروز که اینترنت حرف اول را می زند توجه به این نکته که شما نیز می توانید با راه اندازی سایت و استفاده از قالب وردپرس مناسب که بسته به موضوع سایت شما  که می تواند شامل موضوعات علمی، آموزشی، اجتماعی و مواردی از این دست باشد علاوه بر بالا بردن سواد جمعی جامعه، کسب درآمد کنید، حائز اهمیت است.

شما برای شروع ساخت یک وبسایت پربازدید که بتواند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بالایی کسب کند و در نتایج بالاتر ظاهر شود میتوانید از یک سیستم مدیریت محتوا خوب و کارآمد مانند وردپرس استفاده کنید.

پس حال اگر ترغیب شدید تا سایتی راه اندازی کنید شاید این سوالات در ذهنتان شکل گرفته باشد:

چگونه یک سایت پربازدید راه اندازی کنم؟ چگونه درباره وردپرس اطلاع کسب کنم؟ از کجا شروع کنم؟ دنبال چه قالب وردپرس مناسبی باشم؟ اصلا قالب سایت چیست؟ کاربرد آن چیست؟پس با ما همراه باشید تا نکات کلیدی و آموزشی در مورد قالب وردپرس را در اختیار شما قرار دهیم.

از کجا شروع کنیم؟

شما می‌ توانید برای کسب آموزش‌ های لازم در مورد وردپرس و نصب آن از سایت ما که مطالب جامع و کاملی را برای شما عزیزان گردآوری کرده است، استفاده کنید.

قدم بعدی چیست؟

وقتی به طور نسبی و قابل قبول کار با وردپرس را فرا گرفتید حال میتوانید شروع به ساخت سایت خود نمایید. اولین قدم و مهم‌ترین آن انتخاب قالب وردپرس مناسب است.

چه قالب وردپرسی مناسب است؟

یکی از مزیت‌ های استفاده از سیستم وردپرس وجود قالب‌ های متنوع در آن است که این امکان را به شما میدهد مناسب با سلیقه خود و متناسب با موضوع سایت خود یکی را انتخاب کنید. انواع قالب ‌هایی که میتوانید استفاده کنید شامل: قالب رایگان وردپرس  قالب فروشگاهی وردپرس و قالب‌های اختصاصی می‌ باشند.

نکات کلیدی

۱-قالب را متناسب با موضوع سایت خود انتخاب کنید.

۲-قالب‌هایی را انتخاب کنید که جلوه بصری بالا دارند تا به جذب بازدید کننده در سایت شما کمک کنند.

۳-قالب‌های باکیفیت را انتخاب کنید.

از چه نوع قالب وردپرس استفاده کنیم و چرا؟

اگر به دنبال تست رایگان هستید و از صحت نتیجه کار خود اطمینان ندارید میتوانید از قالب های رایگان وردپرس مثل قالب وردپرس شرکتی یا قالب فروشگاهی یا خبری استفاده کنید. این ها قالب وردپرس رایگان هستند و کارایی خوبی نیز دارند ولی برای شما که هدف اصلی ‌تان ساخت یک وبسایت پربازدید است مناسب نیستند، چون باعث ایجاد انحصار نمیشوند.

قالب اختصاصی وردپرس همان‌گونه که از اسمش مشخص است قالب‌ هایی هستند که می توانند سایت شما را از سایر سایت‌ها و وبلاگ‌ها با عناوین یکسان متمایز کنید که همین امر سبب می‌ شود بتوانید در مدت‌زمان کوتاهی بازدید کنندگان زیادی را جذب سایت خود کنید.

اگر نگران هزینه‌ای هستید که باید در قبال این قالب های اختصاصی بپردازید باید این نکته را حتماً مدنظر خود قرار دهید که برای داشتن یک سایت پربازدید باید بتوانید تمایز خود را از سایت ‌های همرده نشان دهید سپس می‌توانید با استفاده از خیل عظیم بازدیدکنندگان که به سایت شما سر می‌ زنند کسب درآمد کرده و هزینه کمی هم که برای قالب اختصاصی وردپرس کرده‌ اید به شما بازخواهد گشت.

1,138 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!