Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه product tab

افزونه product tab

دسته بندی:
برچسبها:

افزونه product tab

با سلام خدمت همراهان همیشگی گروه طراحی وبسایت روناک وب .

چند روز پیش هنگام طراحی سایت در اصفهان با یه مورد بر خوردم که شاید شما هم با این موضوع آشنا شده باشید بعضی از محصولات هستند که توضیحات خیلی زیادی دارند و اگر این توضیحات را در بخش توضیحات محصول و یا حتی توضیح کوتاه محصول بنویسیم باز اینقدر این توضیحات زیاد هستند که صفحه محصول طولانی و خسته کننده میشه پس چقدر خوب میشد اگر می تونستیم تب های توضیحاتو به خواسته خودمون افزایش بدیم.مثلا یه بخش توضیحات فنی یا هر بخش دیگری که دلمون می خواست به تب ها اضافه می کردیم خوب این کارو می شه با افزونه product tab  انجام دادکه کار باهاش فوق العاده آسون هستش.این افزونه را از مخزن ورد پرس  دانلود، نصب و فعال کنید حال به منوی وردپرس برید و در بخش ووکامرس گزینه product tab  رو انتخاب کنید صفحه ای مثل صفحه پایین برای شما باز میشه حال در قسمت بالای صفحه add new  را انتخاب کنید.

حال در صفحه باز شده یک نام به تب مورد نظر اختصاص دهید به خاطر داشته باشید در ابتدا نام را به انگلیسی وارد نموده ذخیره کنید تا نامک آن ثبت شود سپس آن را به فارسی تغییر دهید.حال توضیحات ثابتی که می خواهید در تمامی محصولات وجود داشته باشند را اضافه نمایید و در انتها می توانید تعیین کنید که این تب در کدام یک از دسته محصولات شما وجود داشته باشد.

تغییرات را ذخیره و از این بخش خارج شوید یکی از محصولات را باز نموده و به انتهای صفحه ویرایشگر محصول بروید همانطور که مشاهده می کنید بخشی با نام مشخصات فنی اضافه شده است می توانید توضیحات مربوطه را در این بخش وارد و محصول را ذخیره نمایید حال در حالت نمایش محصول این تب قبل از تب توضیحات اضافه شده است.

 

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید از اینکه همراه ما هستید خرسندیم تا آموزش بعدی خدا یا رو نگهدارتون

647 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!