Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه gravity forms

افزونه gravity forms

دسته بندی:
برچسبها:

با سلام خدمت همراهان همیشگی گروه طراحی وبسایت روناک وب در این بخش می خوام شمارو با افزونه gravity forms آشنا  کنم یک افزونه خوب برای ساخت فرم های سفارشی این افزونه رو می تونید از اینجا دانلود کنید.اما امکانات این افزونه چیه؟

این افزونه امکان ساخت فرم با تمامی خصوصیات مورد نظر شما از جمله قابلیت آپلود اضافه کردن چک باکس ها گزینه های باز شو انتخاب مدل خاصی برای وارد کردن در TEXT AREA و غیره را داره که من در طول آموزش سعی می کنم به شما بگم کدوم قسمت چه کاربردی داره و چطور میشه ازش استفاده کرد.

افرونه را نصب و فعال کنید سپس در منوی سمت راست یا در سایت های انگلیسی در بخش سمت چپ مشاهده می کنید  گزینه فرم ها  یا forms به لیست اضافه شده.برای ساختن فرم جدید می تونید بر روی فرم جدید کلیک کنید یا در بخش همه فرم ها گزینه افزودن را فشار بدین حالا  پنجره ای برای شما باز می شه که از شما می خواد نامی برای این فرم انتخاب کنید من نام فرم را  فرم تماس  انتخاب کردم و حالا بر روی ساخت فرم کلیک کنید.

اگر بخواین می تونید توضیحاتی برای فرم وارد کنید اگر نخواهیدم نه! حالا وارد صفحه ساخت فرم شدین .همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید پنجره ای برای شما باز می شه که نحوه استفاده از فرم را برای شما توضیح داده  در سمت چپ پنجره فیلدهایی قرار دارند که می تونید درون فرمتان ازاونها استفاده کنید و در سمت راست محل قرار گرفتن هر یک از فیلدهاست به این صورت که فیلد مورد نظر را انتخاب کرده و با کشیدن اون در سمت راست پنجره باید در محلش رها کنید.

حالا ناحیه مورد نظرتون به فرم شده اضافه شده اما این ناحیه هیچ تنظیماتی نداره پس روی اون کلیک کنید تا پنجره اش باز بشه ومثل عکس در ابتدا یک عنوان بهش اختصاص بدین و بعد توضیحاتی را بنویسید که کاربر هنگام پر کردن اون باید در نظر داشته باشه اما ضروری نیست و می تونید خالی رهاش کنید و در آخر صفحه دو گزینه هست یکی فیلد ضروری و یکی تکراری نبودن که همانطور که در عکس هم توضیح دادم در صورتی که تیک هر کدام زده بشه یا باید حتما توسط کاربر پر بشه و یا اینکه تکراری نباشه.

در بخش نمایش و پیشرفته می تونید به هر بخش یک کلاس css  اختصاص بدین و خودتون به صورت جدا گانه به اون بخش یک استایل خاص بدین یا تنظیماتی را مشخص کنید که فقط اون بخش توسط مدیران سایت قابل مشاهده باشه در آخر هم فیلد مربوطه را ببندید.

همانطور که درسمت چپ میبینید تمامی فیلدهای مورد نظر شما در این بخش وجود دارند که کافیه هرکدام را انتخاب و با نحوه استفادش آشنا بشید و در پایان ساخت فرم بروزرسانی رو بزنید و در صفحه ای که بهش نیاز دارید از طریق ناحیه متنی اونو فراخوانی کنید.در بالای صفحه فرم آی دی اون درج شده حتی می تونید آی دی مورد نظرتون رو در بخش ابزارک ها بزارید و یا در ساید بار ازش استفاده کنید هرجایی که دوست دارین.

خوب این آموزش هم به پایان رسید امیدوارم ازش لذت برده باشید اگر سوالی داشتین حتما عنوان کنید تا تیم خوب گروه روناک وب بهتون کمک کنه…موفق باشید.

746 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!