Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس

دسته بندی:
برچسبها:

با عرض سلام خدمت همراهان همیشگی گروه طراحی وبسایت روناک وب در این بخش می خوام به شما نحوه تغییر دادن رمز عبور و همچنین نام کاربری پنل وردپرس از طریق دیتابیس آشنا کنم.
تا به حال ممکنه بارها این اتفاق واستون افتاده باشه که رمز عبور یا حتی نام کاربری پنل وردپرس خودتون را فراموش کرده باشین یا حتی مشتری شما ادمینی ساخته باشه و بعد از مدتی کلمه عبور و یا نام کاربریشو فراموش کرده باشه و مسلما که خودش هم بلد نیست اونو تغییر بده و شما باید اینکارو انجام بدین اینکار از طریق دسترسی به دیتابیس امکان پذیره.
فرقی نمیکنه این کار رو به صورت لوکال انجام بدین یا از طریق هاست در هر صورت روش کار یکیه . کافیه مراحل زیر را قدم به قدم و مرحله به مرحله دنبال کنید. من خودم به شخصه بارها مجبور شدم هنگام طراحی سایت رمز عبور هارو عوض کنم و این روش خیلی به کارم اومده:
۱٫وارد محیط دیتا بیس در لوکال از طریق لینک localhost/phpmyadmin و یا در هاست در بخش دایرکت ادمین phpmyadmin بشید.

۲دیتا بیس سایت مورد نظرتون را پیدا کنید و درون فایل های آن wp_users را باز کنید (این بخش در سمت چپ پنجره در قسمتی که محتوای کامل دیتا بیس قرار داره وجود داره) همانطور که در عکس مشاهده می کنید نام کاربری و رمز عبور را به شما نشون میده حالا کافیه ادیت رو انتخاب کنید.

۳٫وارد بخش ادیت که شدید همونطور که در عکس بعدی مشاهده میکنید  تمامی اطلاعاتی را که هنگام ساخت سایت ورد پرسی وارد کردید از جمله یوزر و پسورد ایمیل را به شما نشان میده برای تغییر نام کاربری ادمین user login وبرای تغییر کلمه عبورuserpass را تغییر بدین اما همانطور که مشاهده میکنید پسورد به صورت کاراکتر نشون داده نمیشه و تبدیل به کد شده پس چی کاری میشه کرد ؟ باید در بخش فانکشن مربوط به پسورد ، گزینه MD5 را انتخاب کنید حالا چرا باید اینکار رو کرد و اصلا md5 چی هست ؟md5 یک الگوریتم برای تبدیل کاراکترها به رمزه که قابل هک شدن نباشن و از مزایای اون غیرقابل بازگشت بودن به کاراکتره پس بهتره برای امنیت سایت خودتون حتما گزینه md5 را انتخاب کنید تا رمز شما امن باشه و سپس رمز عبور را تغییر بدین پس از انجام تغییرات مورد نظرتون دکمه go در پایین صفحه را فشار بدین تمامی تغییرات اعمال خواهند شد.


امیدوارم این آموزش به کارتون بیاد و ازش استفاده کنید ازینکه همراه ما هستین خیلی خوشحالم با آرزوی موفقیت برای همه شما

781 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!