Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » جابجایی پست ها با post type order

جابجایی پست ها با post type order

دسته بندی:
برچسبها:

با سلام خدمت همراهان همیشگی گروه طراحی وبسایت روناک وب در این بخش می خوام شما رو با افزونه Post Types Order   آشنا کنم این افزونه را از مخزن وردپرس یا ازاینجا می تونید دانلود و فعال کنید دوستان این افزونه جهت تغییر در جایگاه پست هایی هست که در وبسایت می سازید و می خواین درون صفحه سایت به ترتیب مشخصی نشون داده بشه همونطور که می دونید پست ها به صورت کلی بر اساس تاریخ نمایش داده میشن یعنی پست هایی که در تاریخ های تازه تری نوشته میشن زودتر نمایش داده میشن و برای عوض کردن پست ها باید تاریخ اونارو ویرایش میکردین ولی با این افزونه اینکار آسونتر میشه .به عنوان مثال درنظر بگیرید که می خوای مطالب آموزشی را در صفحه قرار بدین ولی تاریخ اونا بهم ریختس و در صفحه پشت سرهم نشون داده نشده با این افزونه می تونید تمامی بخش ها را به طور مرتب ویرایش کنید و ترتیب اونارو درست کنید.

بعد از اینکه افزونه را از مخزن نصب و فعال کردید در منوی وردپرس به بخش نوشته ها برید همانطور که می بینید re order  به منوی نوشته ها اضافه شده خوب الان برروی reorder کلیک کنید تا صفحه اش باز بشه مشاهده می کنید که تمامی پست هایی که ساختید نشون داده میشن حالا فقط کافیه با موس اونا رو درگ اند دراپ کنید و جاشون رو عوض کنید و در آخر بروزرسانی کنید.دیدین چقدر آسون بود !امیدوارم ازین آموزش لذت برده باشید.

 

972 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!