Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه woocommerce checkout manager

افزونه woocommerce checkout manager

دسته بندی:
برچسبها:

بخش اول
سلام به همراهان همیشگی گروه طراحی وبسایت روناک وب در این بخش می خوام با یک آموزش کاربردی که کمتر در مورد نحوه کار باهاش توضیح داده شده آشنا کنم این افزونه خیلی از مشکلات ووکامرس که قبلا باهاش روبرو شدین و مجبور بودین با تغییر کد در فایل فانکشن اون مشکل را حل کنید، برطرف میکنه.مشکل فرم های ووکامرس!!

نمی دونم تا حالا با این مشکل روبرو شدین یا نه ولی بعد از خرید یک محصول در صفحه checkout یا همون تسویه حساب به شما فرم نمایش داده میشه که پر کردن تمامی فیلدهای اون برای مشتری ضروری هستش..چطور میشه این فیلدها را غیر ضروری یا حتی بخشی از اون ها را حذف و یا حتی فیلدهای مورد نظرمون رو به اون اضافه کنیم؟؟

بله این افزونه woocommerce check out manager به شما کمک میکنه. این افزونه رایگان هست و از مخزن ورد پرس و یا حتی سایت ورد پرس قابل دانلوده بعد ازاینکه این افزونه را مثل سایر افزونه ها نصب و فعال کردید افزونه به منوی ورد پرس شما با اسم woocheckout اضافه میشه.اما وقتی وارد صفحش میشین یه دفعه با تنظیمات زیادی روبرو میشید اصلا جانخورید من همه گرینه هارو تک به تک واستون توضیح میدم
اول از همه  همونطور که در عکس زیر میبینید صفحه اول در بخش تب جنرال یک سری تنظیمات مربوط تمامی ممحصولات و دسته بندی ها به شما میده این تنظیمات بسیار مهم و کاربردی هستند ولی برای اونایی که فقط می خوان تغییراتی در فرم های صفحات checkout یا همون تسویه حساب خودشون ایجاد کنند من از سربرگ دوم Billing شروع به توضیح می کنم.

اگر وارد سربرگ دوم بشین ملاحظه می کنید که تمام فیلدهای برگه تسویه حساب در اون وجود دارن در سر تیتر از سمت راست به چپ Required  اگر هریک از فیلدها این تیک را داشته باشد آن بخش باید ضرورتا توسط مشتری تکمیل شود در غیر این صورت و در صورت تمایل می توانید هر کدام از بخش هایی که از نظر شما ضروری نیستن را تیکش را بردارین در قسمت بعدی Position فیلد مورد نظر شما می خواین در کجای فرم واقع بشه سمت راست یا چپ یا می خوای کل عرض فرم را پوشش بده؟ در این صورت WIDE رو انتخاب کنید.قسمت بعدیClear در این قسمت هریک از فیلدهایی که تمایل ندارید نمایش داده بشن را تیک بزنیدتا در فرم نمایش داده نشن قسمت بعدی Label نام یا برچسبی که برای اون فیلد مد نظر گرفتین را وارد کنید و حتی می تونید نام هایی که قبلا بوده را با یه اسم جدید عوض کنید. Placeholder در این قسمت می تونید واسه هر بخش متنی یه مثال بزنید که مشتری شما متوجه بشه فیلد مورد نظر را به چه صورت پر کنه.قسمت بعدیMore toggle تنظیمات بیشتری مد نظرتون هست اون تنظیماتو اینجا وارد کنید.قسمت بعدی Choose type خب در این بخش می تونید به فیلدتون یه نوع اختصاص بدین متن باشه یا رمز یا چک باکس یا… Abbreviation در این قسمت نامی که در کدهای اصلی با اون این فیلدها فراخوانی میشن رو نشون میده.در آخر صفحه هم می تونید یه فیلداضافه کنید و اونو سفارشی سازی کنید حالامی پرسین چطور میشه فیلدارو جابجا کرد خیلی سادست اگر توجه کنید وقتی روی شماره های ردیف ها موس میره به شکل بعلاوه در میاد در این حالت میشه اونارو جابجا کرد فقط فراموش نکنید که در آخر تغییراتتون رو ذخیره کنید.

در سربرگ بعدی که همان shipping form است نیز می توان اطلاعات رو مثل بخش قبلی تغییر داد ولی اصلا این shipping form چی هست در بعضی از نسخه های ووکامرس بعد از افزودن اطلاعات آدرس در فرم اولی یه گزینه به شما نشون میده که شما به آدرس دیگه ای نقل مکان کردین و اگر تیک زده بشه این فرم انتقال برای شما باز میشه که در اون باید اطلاعات ادرس جدید را ذخیره کنید این فرم در جایی که شما در سایت ثبت نام کردین نشون داده میشه و شما میتونید بگین که آدرس شما همان آدرس ذکر شده در فرم تسویه حساب هست یا نه .

656 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!