Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه Download Monitor

افزونه Download Monitor

دسته بندی:
برچسبها:

با سلام خدمت همراهان همیشگی گروه طراحی وبسایت روناک وب در این بخش می خوام شما رو با یک آموزش کاملا کاربردی و مهم آشنا کنم افزونه دانلود مانیتور افزونه ای  مهم برای قرار دادن فایل دانلودی در سایت های وردپرس.این افزونه برای بارگذاری و مدیریت دانلود فایل ها ˓ قرار دادن لینک دانلود در نوشته و تعیین سطح دسترسی برای دانلود کاربرد دارد.

 

-  اضافه ˓ویرایش و حذف دانلودها در محیطی شبیه محیط نوشته ها

- اضافه شدن بخش  وارد کردن دانلود در قسمت تکست ادیتور پست

- نمایش تعداد دانلودها و لینک فایل

- تعریف لینک های جایگزین در هر نسخه از دانلود

- ایجاد دسته بندی  و برچسب برای دانلودها

- نمایش لینک دانلود با استفاده از shortcodeها

- تعیین شیوه نمایش لینک دانلود با استفاده از تمپلیت ها

- دسترسی کاربران عضو به لینک دانلودها

 

نصب و نحوه استفاده

وارد  بخش افزونه ها در داشبورد مدیریتی شوید. سپس بر روی افزودن کلیک کرده و در قسمت جست و جو download monitor  را جستجو کنید سپس افزونه را نصب و فعال کنید.

همانطور که مشاهده می کنید گزینه دانلود به داشبورد مدیریتی اضافه میشود. برای اضافه کردن دسته بندی بر روی آن رفته و وارد موضوعات شوید و طبق عکس زیر فیلدها را پر کنید.

برای اضافه کردن فایل دانلود بر روی دانلود رفته و اضافه کردن را کلیک کنید. عنوان فایل را وارد کرده و بر روی دکمه Add file کلیک کنید.

 

بر روی آپلود فایل کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در قسمت موضوعات گروه مورد نظر را تعیین کرده و سپس تصویر شاخص را مشخص کنید و بر روی انتشار کلیک کنید.

در قسمت نوشته ها یک نوشته جدید ایجاد کنید . در قسمت تکست ادیتور میتوانید از shortcode های این افزونه برای نمایش لینک دانلود˓دسته بندی ها ˓تعداد دفعات دانلود و … استفاده کنید. در اینجا برای نمایش فایل های دانلودی دسته بندی کتاب از شورت کد downloads category=”book” استفاده کرده ایم.

 

بر روی انتشار کلیک کنید. لینک دانلود فایل به نوشته شما اضافه شده است.

همچنین می توانید فایل دانلودی خود را در یک ناحیه متنی وارد کنید کافی است در ناحیه متنی بر روی دانلود کلیک و گرینه اضافه کردن سریع دانلود را انتخاب نمایید همانطور که مشاهده می کنید گرینه آپلود برای شما فعال می شود فایل مورد نظرتان را آپلود کرده و آنرا ذخیره کنید.

تمامی مراحل را طبق عکس های زیر انجام دهید

لینکی که میخواهید به صفحه اضافه شود را انتخاب کرده و بر روی وارد کردن شورت کد کلیک کنید و پست را انتشار دهید.

برای نحوه نمایش لینک  در قسمت تنظیمات دانلود ،  قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید این قالب به کل لینک ها در صفحات مختلف اعمال میشود. همچنین میتوانید از این کد برای اعمال قالب به لینکی مشخص استفاده کنید:

[download template="نام تمپلیت"]

 

1,333 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!