Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » نقشه استان های ایران با draw attention

نقشه استان های ایران با draw attention

دسته بندی:
برچسبها:

Draw Attention

این پلاگین برای ایجاد تصاویر تعاملی استفاده می شود . کاربرد این پلاگین به این صورت است که وقتی با موس روی قسمتی از یک تصویر میرویم یا روی آن کلیک میکنیم آن قسمت از تصویر هایلایت میشود و توضیحاتی در مورد آن قسمت نمایش داده میشود . در این پلاگین شما می توانید رنگ هایلایت را تعیین و نحوه نمایش توضیحات را مشخص کنید که نحوه نمایش توضیحات میتواند به صورت tooltip،light box  یا در سمت چپ ،راست و پایین تصویر باشد . همچنین شما می توانید با کلیک روی قسمت هایلایت شده ، توضیحات را در یک صفحه جدید ببینید.

Draw Attention

 

 

کاربردهای پلاگین:

-تعیین مناطق روی نقشه و نمایش توضیحاتی در مورد  آن منطقه

هنگامی که روی مناطق نقشه کلیک میکنید آن مناطق هایلایت شده و توضیحاتی در مورد آن منطقه نمایش داده میشود . که بیشتر در طراحی سایت هایی مشاهده میکنیم که نمایندگی های در شهرها و یا کشور و… مختلفی دارند .

Draw Attention

  • آموزش جغرافی ، نجوم و غیره: با استفاده از این پلاگین میتوان قسمت های مختلف یک عکس را قابل کلیک کرد و با کلیک روی قسمت های مختلف عکس توضیحات مربوط به آن قسمت را مشاهده کرد . برای مثال برای آموزش اجزای گیتار کلاسیک کاربر روی قسمت های مختلف گیتار هاور کرده و نام آن قسمت ها را میتواند مشاهده کند.

 

 Draw Attention

-برای نمایش ویژگیهای یک محصول : با حرکت موس روی هر یک از اجزای محصول آن قسمت هایلایت شده و توضیحات مربوط به آن قسمت نمایش داده میشود.

بطور کلی این پلاگین برای هایلایت کردن قسمت های مختلف یک عکس و نمایش اطلاعات بیشتر در مورد آن قسمت استفاده میشود.

 

نحوه نصب و کار با پلاگین

-پلاگین را دانلود کرده و آن را در قسمت پلاگین وردپرس آپلود کنید.

-پلاگین را نصب و فعال کنید.

- به داشبورد گزینه Draw Attention اضافه میشود. روی آن کلیک کنید.

Draw Attention

- بر روی Add Another Area  کلیک کنید.

- با هربار کلیک برروی عکس نقاطی ایجاد میشود توسط این نقاط ناحیه دلخواه را مشخص کنید.

 

Draw Attention

 

 

 

  • Copy Shortcodeرا کپی کرده و یک پست جدید ایجاد کنید و کد را در ادیتور paste  کنید  و بر روی بروزرسانی کلیک کنید . سپس میتوانید تصویر را با قابلیت هایلایت شدن و نمایش توضیحات در صفحه ای که پست را ایجاد کرده اید ببینید.

 

656 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!