Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه WooCommerce Variation Swatches

افزونه WooCommerce Variation Swatches

دسته بندی:
برچسبها:

سلام به  همه دوستان عزیزمان. گروه طراحی سایت روناک وب در این پست قصد دارد شما را با افزونه تغییرات ویژگی های محصولات با نام افزونه WooCommerce Variation Swatches آشنا کند.

افزونه ای برای زیباتر کردن محصولات متغیر(محصولاتی که دارای ویژگی های متمایز هستند)هنگام ساخت ویژگی ها می توانید در بخش  نوع ویژگی هر یک از گزینه های متن ، عکس ، رنگ  و لیبل را انتخاب کنید. (۱)

پس از دانلود  این افزونه از سایت وردپرس، طبق مراحل زیر افزونه را نصب کنید:

۱٫وارد محیط کاربری وردپرس شوید .

۲٫ازمنوی سمت راست بخش افزونه ها افزودن را انتخاب کنید.

۳٫فایل زیپ دانلودی افزونه را انتخاب و بارگزاری نمایید.

و آن را مانند دیگر افزونه ها فعال کنید تا در قسمت پیشخوان بخش محصولات ویژگی ها گزینه نوع با زیر منوهایی که در عکس شماره یک مشاهده می کنید افزوده شوند.

سپس در صفحه محصول استایل دلخواه را به ویژگی مورد نظرتان اعمال کنید .به عنوان مثال هنگام انتخاب لیبل ویژگی محصولات به صورت کنار هم در صفحه محصول نشان داده می شوند(۲)

که با ایجاد کمی تغییر در استایل آن می توان ظاهر زیباتری برای ویژگی ها بوجود آورد.(۳)این افزونه در طراحی سایت های فروشگاهی  بسیار پر کاربرد است بخصوص سایت هایی که هر محصول دارای ویژگی های متفاوتی است.

 

دوستان عزیز گروه طراحی سایت روناک وب؛ آموزش تمام شد!!
به همین سادگی می توانید تغییرات جزیی و کاربردی در بخش فروشگاهی سایتتان اعمال کنید.

813 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. اجاره ماشین می گه:
    ۰۳:۱۶ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۷ آذر ۹۶

    ممنونم عالی بود

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!