Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه individual continent map

افزونه individual continent map

دسته بندی:
برچسبها:

با سلام خدمت همراهان همیشگی روناک وب می خواهیم در این آموزش شمارا با افزونه نقشه جهان با نام individual continent map آشنا کنیم

این نرم افزار شامل نقشه کامل از قاره ها است که توانایی لینک شدن را داشته و می توان قسمت های از این نقشه را فعال و بخش هایی را غیر فعال نمود . همچنین می توان برای هر بخش توضیحاتی اضافه کرد که با پوشش موس نمایش داده شوند .

شما دوستان عزیز می توانید این افزونه را از مخزن وردپرس یا سایت وردپرس دانلود نمایید.کافی است وارد محیط کاربری وردپرس شده در بخش افزونه ها افزودن را انتخاب کنید سپس نام افزونه را سرچ کرده و افزونه را نصب نمایید یا اینکه در بخش افزودن افزونه ای را که از سایت ورد پرس دانلود نموده اید بارگزاری و مانند سایر افرونه ها فعال کنید.

پس از نصب نرم افزار در نوار ابزار سمت راست بخشی با نام  world mapظاهر می شود .

همانطور که در عکس فوق مشاهده می کنید محیط کاربری آن شامل بخش نمایش نقشه تنظیمات و تنظیمات ظاهری است در بخش تنظیمات می توان هر بخش از نقشه را که تمایل دارید غیر فعال کنید کافی است تیک آنرا بردارید.در صورت غیر فعال کردن هر یک از بخش های نقش آن بخش غیر فعال می شود اما بر روی نقشه نشان داده خواهد شد فقط و فقط قابلیت لینک شدن نخواهد داشت.

حتی می توانید رنگ پس زمینه ،  رنگ هاور را تغییر داده و به آن لینک دلخواه دهید . می توانید توضیحاتی در بخش hover info اضافه کنید که در اشاره موس متن مربوطه نشان داده شود حتی می توان در قسمت توضیحات به آن عکس یا مدیا اضافه نمود.در آخر شورت کد نقشه را در هر کجای صفحه که خواستیم داخل یک ناحیه متنی می گزاریم تا نقشه نمایش داده شود .

همانطور که در عکس فوق نیز مشاهده می کنید تک تک تغییراتی را که می توانید بر روی نقشه اعمال کنید با پیکان قرمز رنگ نشانه گزاری شده اند.

از این که در این آموزش همراه ما بوده اید سپاسگزاریم امیدوارم این مطلب آموزشی برای شما مفید بوده باشد.

 

515 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!