Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه WP-PostViews و نمایش تعداد بازدیدکنندگان از مطالب

افزونه WP-PostViews و نمایش تعداد بازدیدکنندگان از مطالب

افزونه WP-PostViews

سلام به  همه دوستان عزیزمان. گروه طراحی سایت روناک وب در این پست قصد دارد شما را با افزونه نمایش تعداد دفعات بازدید از نوشته با نام افزونه WP-PostViews آشنا کند.

آمار به نمایش درآمدن یک مطلب و تعداد بازدید های یک نوشته شاید یکی از بهترین ابزار برای مشاهده نتیجه نوشته و مطلب شما باشد.اینطوری می تونید بفهمید چه نوع و چه موضوع از نوشته شما بیشتر مورد توجه قرارگرفته.همچنین به نمایش در آوردن تعداد دیدگاه های آن نوشته می تواند درجه رضایتمندی بازدیدکنندگان شما را داشته باشد.

افزونه WP-PostViews و نمایش تعداد بازدیدکنندگان از مطالب

WP-PostViews نام افزونه وردپرس می باشد که شما می توانید با استفاده از این افزونه تعداد بازدید مطالب سایت خود را نمایش دهید. همچنین این افزونه دارای قابلیت نمایش تعداد مطالب پربازدید را دارد. افزونه WP-PostViews با کارکرد بسیار ساده و دقیق خود به شما کمک می کند تا بازدید از هر مطلب و صفحه را نمایش دهید.

مرحله اول: نصب و فعالسازی افزونه wp-postviews

پس از دانلود  این افزونه از مخزن وردپرس، آن را مانند دیگر افزونه ها فعال کنید تا در قسمت پیشخوان گزینه ی تنظیمات افزونه وردپرس wp-postviews به زیرمنوی “تنظیمات” افزوده شود.

مرحله دوم: تنظیمات افزونه wp-postviews

با کلیک بر روی گزینه postviews به صفحه تنظیمات وردپرس wp-postviews وارد می شوید که به شکل زیر می باشد.

Post Views Options

افزونه WP-PostViews و نمایش تعداد بازدیدکنندگان از مطالب

Count Views From: از منوی کشویی یکی از حالت های آن را انتخاب کنید. با قرار دادن بر روی everyone می توانید تعداد بازدیدها به ازای هر کاربر را نمایش دهید.
Exclude Bot Views: برای شمارش یا عدم شمارش بازدید های ربات ها است.
Views Template: چگونگی نمایش تعداد بازدیدها در وبسایت را مشخص می کند.

Most Viewed Template: برای نمایش پر بازدید ترین مطالب می توانید از الگوهایی که در این بخش وجود دارد استفاده کنید. بدین ترتیب ساختاری برای نمایش پر بازدیدترین مطالب وبسایت خود تعیین کنید.
Display Options: تنظیمات این بخش برای نمایش یا عدم نمایش آمار بازدید توسط افزونه در برگه ها و نوشته های سایت است. همچنین از منوی کشویی هر قسمت می توانید تعیین کنید که این آمار برای همه کاربران نمایش داده شود یا خیر.

مرحله سوم:ذخیره تنظیمات افزونه wp-postviews

سپس تنظیمات وردپرس wp-postviews را ذخیره نمایید.

مرحله چهارم: افزودن کد افزونه wp-postviews

در صورتی که آمار بازدید نشان داده نشد این مرحله را انجام دهید.

کد زیر را  در مکان مورد نظر قرار بدید.

<?php if(function_exists('the_views')) { the_views(); } ?>

دقت کنید این کد باید در هر جا زیر کد

<?php if (have_posts()) : while (have_posts()) : the_post(); ?>

اما اگر میخواهید این آمار را در خود سایت نیز درج کنید بهتر است به سراغ فایل index.php یا single.php قالب خود بروید و داخل حلقه مطلب کد زیر را قرار دهید :

<?php if(function_exists('the_views')) { the_views(); } ?>

قرار داشته باشد.

نکته کوچک:  این کد تعداد نمایش را به صورت مثلا “۲۰۰ views” نشان میده که شما باید به قسمت تنظیمات افزونه رفته و اون عبارت views را پیدا کرده به “بار” مشاهده شده” و … تغییر بدید تا  فارسی بشود.

از دیگر امکانات این افزونه می توان به نمایش در آوردن محبوب ترین مطالب اشاره کرد.

سخن آخر:

دوستان عزیز گروه طراحی سایت روناک وب؛ آموزش تمام شد!!
به همین سادگی می تونید تعداد بازدید از هر مطلب رو توی قالبتون نمایش بدید.

1,637 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. محمد می گه:
    ۱۲:۰۷ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۱ آبان ۹۶

    ممنون حیلی خوب بود

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!