Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP و نحوه اتصال به سایت با قابلیت ارسال اتوماتیک مطالب

افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP و نحوه اتصال به سایت با قابلیت ارسال اتوماتیک مطالب

افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP

افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP یک افزونه کاربردی  می باشد که با ایجاد ارتباط میان ربات تلگرام و سایت وردپرسی به شما امکان میدهد که یک خبرنامه برای خود بسازید، لیستی از اعضا تهیه کنید و هنگام ارسال مطلب در سایت این مطلب را به همه آنها ارسال نمایید.

دوستان عزیز گروه طراحی سایت روناک وب همانطور که میدانید؛ در حالت عادی شما هر زمان که مطلب جدید منتشر میکنید باید یک نمونه از آن را نیز در کانال تلگرام بصورت دستی منتشر نمایید ولی افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP این کار را به سادگی و از طریق یک ربات واسط برای شما انجام میدهد.

آموزش نصب و فعالسازی افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP

ابتدا برای شروع کار افزونه را از مخزن وردپرس دریافت نموده ، نصب کرده و از بخش افزونه های پیشخوان خود اقدام به فعال سازی آن نمایید. همانند فعالسازی دیگر افزونه ها.. به همین راحتی!….

تنظیمات افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP

شما میتوانید تنظیمات مختلفی را روی این افزونه و پیغام های آن اعمال کنید. پنجره ای مانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد.

نکته جالب دیگری که در این افزونه اینست که اگر حساب تلگرام دارید میتوانید بخش اعلانیه های وبسایت خود را به حساب تلگرام خود متصل کنید. در این صورت اگر کاربری در وبسایت شما دیدگاهی ثبت کند لازم نیست دوره ای وبسایت خود را چک کنید یا صندوق ایمیل خود را بررسی کنید بلکه آنها را در حساب تلگرام خود سریعا مشاهده کنید.

همچنین می توانید تمامی نوشته های خود را با انتشار در سایت همزمان در کانال تلگرامی سایت خود منتشر کنید.

تب اول افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP:  اطلاع رسانی

افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP و نحوه اتصال به سایت با قابلیت ارسال اتوماتیک مطالب

در تب اطلاع رسانی مشخص میکنید که پیام ها، ایمیل ها و هرچه به سایت شما ارسال میشود به تلگرام مدیر سایت یا هر تلگرامی که تنظیم میکنید ارسال شود. برای این کار نیاز به یک API Key دارید. برای به دست آوردن اینAPI Keyوارد تلگرام خود شوید و به آی دی Notifcaster_bot@  بروید.

Notifcaster_bot یک API Key جدید تولید می کند و در پنجره چت خود نمایش می دهد.با سادگی آن را Copy کنید و در تنظمیات پلاگین آن را Paste کنید. سپس تنظیمات را ذخیره کنید.

با زدن دکه بفرست در این پنجره میتوانید یک پیام آزمایشی بفرستید و از نحوه عملکرد ـن مطمعن شوید.

تب دوم افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP: ارسال به کانال

افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP و نحوه اتصال به سایت با قابلیت ارسال اتوماتیک مطالب

در این تب میتوانید  کانالی را که به کاربران خود اطلاع رسانی میکنید طوری تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک مطالب وارد کانال سایت شما شوند و دیگر نیازی نباشد به صورت دستی وارد کنید.

برای این کار ابتدا  به آی دی @BotFather در تلگرام خود بروید و طبق دستور زیر عمل کنید.

مرحله اول:  ابتدا دستور /newbot را جهت ایجاد رباط جدید وارد کنید.

مرحله دوم: پس از آن یک نام برای ربات خود وارد کنیدبه عنوان مثال : روناک وب

مرحله سوم: بعد از آن هم یک نام کاربری وارد کنید (آخر نام کاربری باید bot باشد). به عنوان مثال : ronakwebbot

مرحله چهارم: بعد از وارد کردن دستورات بالا ربات یک کد API به شما می دهد. آن را کپی کنید و در بخش مربوطه در تب ارسال به کانال افزونه در وردپرس وارد کنید تا ربات و وردپرس با هم ارتباط گیرند.

مرحله پنجم: حال باید ربات را به کانال تلگرام به عنوان ادمین نیز وارد کنیم. به پروفایل کانال خود بروید و روی گزینه ی Administrators کلیک کنید و نام کاربری کانال خود را در قسمت جستجو وارد کنید، پس از آن ربات شما نمایش داده می شود، روی آن کلیک کنید تا به عنوان ادمین کانال شما انتخاب شود.

مرحله ششم: بعد از این به سراغ افزونه ی وردپرس بروید و BOT Token و نام کاربری کانال تلگرام را در فیلدهای مربوطه در تب دوم وارد کنید.

مرحله هفتم: ذخیره تغییرات را بزنید.

استفاده از افزونه تلگرام و ارسال مطالب:

افزونه تلگرام وردپرسTelegram for WP و نحوه اتصال به سایت با قابلیت ارسال اتوماتیک مطالب

زمانی که پست های خود را ویرایش و یا ایجاد میکنید مانند شکل زیر یک قسمت جدید اضافه میشوید که میتوانید متن و عنوان دلخواه را وارد کنید. همچنین میتوانید لینک همان صفحه ای که در آن هستید را وارد کنید تا کاربران تلگرام وارد سایت شوند.

نکته: عبارت مشخص شده در شکل زمانی ظاهر میشود که شما تنظیمات افزونه را انجام نداده باشید.

سخن آخر:

خب دوستان عزیز روناک وب امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. از اینکه این بار نیز با ما همراه بودید بسیار خوشحالیم .

 

 

1,848 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. nazi rafie می گه:
    ۲۳:۲۴ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۰۷ شهریور ۹۶

    سلام ممنون از مطلبتون برای من این پلاگین کار نمیکنه در ضمن شما روشی برای افزایش ممبر تلگرام میشناسید ممنون

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!