Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه چت آنلاین وردپرس Live Chat by Supsystic و امکانات بسیار جذاب آن

افزونه چت آنلاین وردپرس Live Chat by Supsystic و امکانات بسیار جذاب آن

سلام دوستان عزیز روناک وب. در این مقاله قصد داریم یک سیستم چت آنلاین جذاب با نام Live Chat by Supsystic  را برای شما توضیح دهیم. سیستم چت آنلاین از آن دسته افزونه ها می باشد که کاربران شما را در سایت بیشتر نگه میدارد و رضایت آنها را به همراه دارد.

افزونه چت آنلاین وردپرس به کاربران شما کمک می کند تا هر وقت وارد سایت شما می شوند و سوالی دارند بلافاصله از شما بپرسند. سوال ها معمولا در رابطه با محصول یا سرویس های شما می باشد پس باید برنامه ریزی کنید تا همیشه آنلاین باشید. اگر کسب و کار شما بزرگ است باید این کار را چند نفره و بصورت شیفتی انجام دهید.
مثال بارز استفاده از سیستم چت آنلاین در سایت های ارائه دهنده ی هاست و سرور می باشد. بازدید کننده با ورود به سایت وقتی چت آنلاین را مشاهده می کند، حس بهتری نسبت به سایت مورد نظر پیدا می کند.

فعالسازی افزونه چت آنلاین وردپرس

 در ابتدای کار شما باید افزونه چت آنلاین وردپرس را  از  مخزن وردپرس دریافت و نصب و فعالسازی نمایید. بعد از اتمام نصب در بخش تنظیمات پیشخوان بخشی با عنوان افزونه نمایش داده می شود که برای ایجاد چت آنلاین باید بر روی آن کلیک کنید.

ایجاد یک فرم افزونه چت آنلاین وردپرس

پس از نصب بر روی setting  (بخش تنظیمات) افزونه چت آنلاین وردپرس میرویم و از آن قسمت میتوانیم تنظیمت کلی را انجام دهیم.

در پنجره ای که باز میشود چند تب موجود است که به ترتیب آنها را شرح میدهیم:

تب اول افزونه چت آنلاین وردپرس : design

در این تب شما دو تب زیر مجموعه ی دیگر نیز مشاهده می کنید که به ترتیب یکی برای ظاهر سیستم چت آنلاین در وردپرس می باشد و دیگر مربوط به متن های نمایشی سیستم شما می باشد.

Appearance تب اول 

در این تب میتوانید محل نمایش، اندازه فونت، رنگ متن ها، طول و عرض کادر چت و بسیاری تنظیمات دیگر را انجام دهید.

تب دوم  texts

 در این تب میتوانید متن های مورد نظر خود را تغییر دهید . مثلا به جای کلمه send  کلمه ارسال را بنویسید.

تب دوم افزونه چت آنلاین وردپرس : When Show

در این تب تنظیمات مربوط به چه زمانی سیستم چت نمایش داده شود را می توانید انجام دهید.

تب سوم افزونه چت آنلاین وردپرس Pre-Chats Triggers

در این تب میتوانید تنظیم کنید که هنگام پیام دادن هشداری به کاربر سایت و همچنین پنل مدیریت داده شود.

همچنین میتوانید عکسی را انتخاب کنید که نمایش دهد.

تب چهارم افزونه چت آنلاین وردپرس User Registration

در این تب می توانید تعیین کنید که به چه نوع از کاربرانی این چت آنلاین نمایش داده شود.

تب پنجم افزونه چت آنلاین وردپرس Notifications

در این تب می توانید هشدار صوتی را فعال کنید تا وقتی کاربری وارد سایت شد و پیامی ارسال کرد، ما در پنل مدیریت با صدای هشدار با خبر شویم. می توانید Select Sound را کلیک کنید تا صدای دیگری را انتخاب کنید.
در قسمتی دوم هم می توانید گزینه را فعال کنید تا در داشبورد مدیریت پیام ها بطور خودکار هر چند ثانیه یک بار عمل رفرش انجام شود.
در قسمت سوم می توانید ایمیلی را وارد کنید تا زمانی که کاربری وارد سایت شد و پیام ارسال کرد و ما آفلاین بودیم برای ما ایمیل ارسال شود.
در قسمت چهارم هم می توانید متن ایمیل مورد نظر را وارد کنید.

تب ششم افزونه چت آنلاین وردپرس Agents

در این تب می توانید تیم چت آنلاین خود را تکمیل کنید. می توانید بر روی دکمه ی Add New Agents کلیک کنید تا یک عضو دیگر را نام نویسی و آن را به این بخش اضافه کنید. 

تب هفتم افزونه چت آنلاین وردپرس Code

در این تب می توانید به شخصی سازی قالب سیستم چت آنلاین در وردپرس بپردازید. در غیر این صورت با این تب کاری نداشته باشید.

تست خروجی افزونه چت آنلاین وردپرس

 

افزونه چت آنلاین وردپرس Live Chat by Supsystic و امکانات بسیار جذاب آن

در این قسمت بالا مشاهده می کنید که یک کاربر جدید وارد سایت شما شده است که هنوز پیام نداده است. یک پیام را بصورت تستی از درون سایت خود ارسال کنید و در قسمت داشبورد مدیریت هم روی آیکون چت در سمت راست کلیک کنید.

خب دوستان عزیز امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. از اینکه با ما همراه بودید بسیار خوشحالیم.

1,795 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!