Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » ابزارک نمایش نوشته های دسته ی خاص در وردپرس با افزونه Category Post Widget

ابزارک نمایش نوشته های دسته ی خاص در وردپرس با افزونه Category Post Widget

یکی از امکانات مفید و کاربردی که از قدیم با وردپرس همراه بوده و باعث شده کار با سایت مخصوصاً چیدمان بخشی از قسمت ها راحت باشه ابزارک ها یا widget می باشد.مخصوصا با امکان “بکش و رها کن” یا Drag & Drop که در نسخه های جدید اضافه شده کار با ابزارک ها بسیار راحت و ساده شده است. ممکن است شما هم در بسیاری از سایت ها به این مورد توجه کرده باشید که در هر بخشی از ابزارک های ساید بار یا ستون کناری و یا پابرگ خود ، مطالب دسته های خاصی از وردپرس را نمایش می دهند و با انتخاب موضوعات خاص در ابزارک ها ، کاربران را در رسیدن بهتر به مطالب مورد نظرشان کمک می کنند . اگر شما هم جزء آن دسته از کاربران هستید که قصد نمایش مطالب یک دسته ی خاص در بخش ابزارک یا ساید بار سایت خود هستید ، با ادامه این مطلب با ما همراه باشید . در این مطلب قصد معرفی افزونه ای را داریم که توسط آن قادر به نمایش مطالب یک دسته ی خاص از سایت ورپرسی خود خواهید بود . افزونه Category Post Widget یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به نمایش مطالب یک دسته ی خاص در بخش ابزارک های سایت خود خواهید بود . این افزونه قابلیت های کاربردی زیادی را به شما ارائه می کند که از جمله ی آنها می توان به قابلیت نمایش عنوان و تصاویر شاخص نوشته ها می باشد . قابلیت تعیین نحوه ی نمایش مطالب ( قدیم به جدید – جدید به قدیم ) ، قابلیت نمایش تعداد دیدگاه های مطلب ، قابلیت نمایش تصویر شاخص مطالب ، قابلیت نمایش تاریخ انتشار ، قابلیت نمایش خلاصه مطلب ، قابلیتلینک کردن سر تیتر ابزارک به آن دسته و … از جمله ویژگی های این افزونه می باشد . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Category Post Widget همراه باشید .

نمایش مطالب دسته ی خاص در وردپرس با افزونه Category Post Widget

برخی از ویژگی های افزونه Category Post Widget برای وردپرس :

  • قابلیت تعیین تعداد نمایش آخرین پست های یک دسته خاص
  • قرار دادن تصویر بند انگشتی
  • تنظیم ابعاد تصویر بند انگشتی
  • مرتب سازی بر اساس تاریخ و …
  • قابلیت انتخاب نمایش عنوان , توضیحات
  • و …

اگر به دنبال یک افزونه حرفه ای برای نمایش مطالب یک دسته ی خاص در وردپرس هستید ، پیشنهاد ما استفاده از افزونه Category Post Widget می باشد .

 

مشاهده صفحه افزونه Category Post Widget برای وردپرس

1,022 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!