Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما – بخش دوم

افزونه های ضروری برای وب سایت وردپرسی شما – بخش دوم

با گسترش روز افزون وب سایت های وردپرسی بسیاری از کاربران صاحبان سایت های کسب و کار هستند که از ما میخواهند به آنها افزونه هایی را توصیه و معرفی کنیم. برای افزایش قدرت کسب و کار خود به یکسری ابزار ها نیاز خواهید داشت که در بخش اول این مطلب تعدادی از آنها را به شما معرفی کردیم. در این مطلب چند افزونه وردپرس محبوب و لازم را که باید در سایت خود داشته باشید را به شما معرفی و توصیه خواهم کرد.

افزونه چیست و چرا مهم است؟

افزونه ابزاری است که با استفاده از آن میتوانید قابلیت های باور نکردنی را به سایت خود اضافه کنید بدون آنکه مقدار کمی برنامه نویسی بلد باشید و یا نیازی به کار های پیچیده داشته باشید. اگر از آنها استفاده نکنیم ممکن است مدیریت و گسترش سایت کاری بسیار مشکل به نظر آید و نتوانیم سایت خود را به جایگاهی که میخواهیم برسانیم. به همین دلیل است که در این مطلب قرار است افزونه های ضروری را به شما معرفی نمایم.

 

BackupBuddy

افزونه backupbuddy

اکنون که بحث امنیت پیش آمده است باید بگویم که هیچ چیزی بهتر از داشتن یک فایل پشتیبان قابل اعتماد نیست. به عنوان صاحب کسب و کار شما نباید جایی را برای ریسک در سایت خود قرار دهید تا با حملات و مشکلات دیگر تمام زحمات شما نابود شود. اولین کاری که میتوانید انجام دهید آن است که یک افزونه ایجاد فایل پشتیبان در سایت خود نصب نمایید. ما به شما استفاده از BackupBuddy را پیشنهاد میدهیم، زیرا این افزونه یکی از مطمئن ترین افزونه های ایجاد فایل پشتیبان است.

Yoast SEO

yoast-seo-افزونه

Yoast SEO یک افزونه سئو قدرتمند و حرفه ای  است. به شما اجازه میدهد تا سایت خود را برای موتور های جستجو به سادگی بهینه سازی کنید تا رتبه سایت خود را در نتایج جستجو ارتقاء دهید. نه تنها به شما قابلیت افزودن برچسب های متا را میدهد بلکه تمام سایت شما را بهینه سازی میکند. برای خرید نسخه پریمیوم لینک افزونه Yoast SEO Premium را مشاهده کنید.

W3 Total Cache

w3totalcache-افزونه

سرعت یکی از مهم ترین عوامل ارتقاء سئو است. سایت های پر سرعت تر در گوگل دارای رتبه بهتری هستند و بازدیدکندگان بیشتری به سایت شما رجوع خواهند کرد. W3 Total Cache نسخه فشرده شده از سایت شما را برای بازدید کنندگان ارسال خواهد کرد. با این کار سرعت بارگیری سایت شما بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

MaxCDN

maxcdn-افزونه

تصاویر و سایر محتوای ثابت در وبسایت شما زمان زیادی برای بارگیری لازم دارند. اگر میخواهید سایت خود را به سایتی پر سرعت تر تبدیل نمایید در این صورت به یک CDN نیاز خواهید داشت تا فایل های ثابت شما را ارسال نماید.  MaxCDN یک سرویس CDN بسیار مطمئن است و با وردپرس بیشترین سازگاری را دارد.

Envira Gallery

enviragallery-افزونه

وقتی که میتوانید بدون استفاده از افزونه به سادگی یک گالری تصویر ایجاد کنید باید بدانید که این گالری ها قابلیت سفارشی سازی زیادی را ندارند و بسیار ساده خواهند بود. Envira Gallery به شما کمک خواهد کرد تا گالری های ریسپانسیو و زیبا در وردپرس ایجاد نمایید.

973 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!