Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزایش اعتماد گوگل به وب سایت

افزایش اعتماد گوگل به وب سایت

برچسبها:

افزایش اعتماد گوگل به وب سایت

سلام دوستان. موضوع مقاله نحوه ی افزایش اعتماد گوگل به وب سایت ما که ترافیک و بازدید بالاتر را برای وب سایت به همراه دارد.

برای اینکار رعایت چندین مسئله اهمیت دارد.

۱- سرعت سایت: گوگل از روشهای مختلفی می تواند سرعت سایت را بررسی کند. زمانی که کاربر وارد سایت می شود و مدت زیادی را برای لود شدن سایت و یا رفتن به صفحه ی دیگر منتظر بماند گوگل متوجه می شود که این کار برای کاربران بسیار ناراحت کننده است بنابراین رتبه آنرا کاهش می دهد یعنی سایت از نظر گوگل دارای یک نقطه ضعف است.

شما برای افزایش سرعت سایت می توانید کدهای سایت را بهینه کرده و یا از سیستم کردن و یا موارد دیگری استفاده کنید.

سرعت وب سایت

۲- ضریب بازگشت با Bounce Rate

تا حالا پیش آمده که با بررسی جایگاه سایتتان در گوگل متوجه این موضوع شده باشید که  رتبه ی شما ثابت نیست مثلا گاهی در رتبه ۲ گاهی رتبه ۷ و گاهی هم از صفحه ی اول گوگل خارج می شدید این موضوع بستگی زیادی به ضریب بازگشت دارد یعنی زمانی که یک کاربر یک کلمه را سرچ می کند گوگل تعدادی وب سایت را نشان می دهد که کاربر قطعا وارد آنها خواهند شد اگر کاربر بعد از وارد شدن به سایت به سرعت و حتی بدون کلیک کردن از سایت خارج شد گوگل متوجه می شود که محتوای سایت رای کاربر قابل توجه و مناسب نبوده ، حال اگر این اتفاق برای کاربران زیادی پیش آید گوگل متوجه می شود اصلا این صفحه ی فرود برای کلمه ی سرچ شده مناسب نمی باشد. بنابراین هر چه نرخ ضریب بازگشت زیاد شود. رتبه سایت شما هم بدتر خواهد شد کلا ضریب بازگشت با Bounce Rate به صورت نسبی محاسبه می شود و برای هر وب سایت اگر ین ۸۰% تا ۱۰۰% باشد این سایت رو به نابودی می رود بین ۸۰% تا ۴۰% برای یک سایت معمولی است و از ۳۰% به پایین فقط مختص سایت های از جمله فیس بوک و … می باشد.

توصیه: سعی کنید نرخ بازگشت را کاهش دهید برای این کار باید محتوای جذاب همراه با تصاویر را تولید نمایید همچنین در رابطه با موضوع مقاله، موضوعاتی مناسب و مرتبط در دسترس قرار دهید تا کاربر اگر به صفحه فرود شما تمایلی نداشت بتواند از مقالات یا نوشته های مرتبط استفاده نماید.

۳- فعالیت در شبکه های اجتماعی: فعالیت در شبکه های اجتماعی برای گوگل بسیار مهم است زیرا کاربران وقت زیادی را در این شبکه ها می گذارند این فعالیت صرفا ساخت یک اکانت و تولید محتوا برای آن نیست بلکه باید کاربران را درگیر کنید یعنی راجع به آن با هم صحبت کنند یا لایک کنند و کامنت بگذارند ، share کنند و …………

شبکه های اجتماعی

 

۴- پویا و منظم بودن سایت : یک سایت خوب باید روند فعالیت هایش منظم باشد یعنی بصورت دوره ای مطلب در سایت وارد کنید، حتما کامنت هایی که برای مطالب گذاشته شده را بررسی کنید و پاسخ بدین.  سایت خوب باید بصورت منظم لینک بگیرد ، تولید محتوا کند، با کاربران سایت در تعامل باشد.

۵-دامین سایت: دامین سایت هم نقش مهمی در افزایش اعتاد گوگل دارد، برای خرید یک دامنه حتما نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • دامنه هایی که عمر طولانی تر و قدمت بیشتری دارند نزد گوگل معتبرتر هستند به شرطی که قبلا این دامنه مدت زیادی را ساسپند نشده باشد یا صفحات ایندکس شده زیادی نداشته باشد.
  • هر چه مدت زمان دامنه خریداری شده بیشتر باشد نظر گوگل به آن دامنه مساعدتر است زیرا متوجه می شود اگر دامنه ای را به مدت ۵ سال خریداری شد بنابراین برای وب سایت برنامه ریزی طولانی مدت دارند.

۶- لینک دادن به سایت های دیگر: حتما در نوشته های سایت به یک منبع لینک دهید منبع معتبر یعنی سایتی که از نظر گوگل وضعیت خوبی دارد این کار معمولا در سایت های ما به ندرت دیده می شود اما این کار باعث افزایش اعتماد گوگل به وب سایت شما می شود.

۷- لینک گرفتن از سایت های معتبر: حالا نوبت آن می رسد که شما هم از سایت های معتبر لینک بگیرید این کار خودش چندین روش متفاوت دارد که برخی نیازمند پرداخت هزینه !!! و برخی رایگان می باشند. برخی اقدام به خرید یک لینک می کنند که در صورتی که گوگل متوجه این کار شود برای آنها گران تمام خواهد شد و مورد تنبیه گوگل قرار خواهند گرفت . سبک لینک های پولی یا غیر پولی از راه های مختلفی قابل شناسایی است بنابراین سعی کنید در فروم ها و وبلاگ ها عضو شوید و به این صورت یک لینک برای خود ایجاد کنید.

۸- استفاده از عکس و فیلم در سایت: و نکته آخر اینکه حتما در محتوای سایت از عکس و فیلم  استفاده کنید زیرا تمایل کاربران به این موارد بیشتر از مطالب نوشتاری است مثلا عملکردهای اینفوگرافی بسیار برای کاربران جذاب است و باعث می شود مدت زیاد تری را در سایت بگذارند.

تمامی نکاتی که در مقاله بالا گفته شد در سئوی سایت که نتیجه اعتماد گوگل است تاثیر بسزائی دارد. این نکات بصورت قطعی سئوی سایت شما را تضمین نمی کند ولی رعایت آنها بسیار تاثیر گذار است.

 

1,389 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!