Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » چرا باید از قالب های وردپرس ایرانی حمایت کنیم؟ مزایا و معایب

چرا باید از قالب های وردپرس ایرانی حمایت کنیم؟ مزایا و معایب

دسته بندی:
برچسبها:

چرا باید از قالب های وردپرس ایرانی حمایت کنیم؟ مزایا و معایب
» دلیل حمایت از قالب های وردپرس ایرانی بجز موضوع حمایت از کارآفرین و کمک به اقتصاد داخلی و کوتاه کردن دست بیگانگان خارجی میتواند این باشد که طراحان ایرانی بیشتر از طراحان خارجی با فرهنگ و تمدن این مرز و بوم آشنایی دارند و میتوانند کارهایی را ارائه دهند که با سلیقه ی هموطنان عزیز مطابقت بیشتری دارد ،، بعلاوه اینکه امنیت قالب های ایرانی بسیار زیاد است و شما اگر کد مخربی یا چیزی که امنیت شما را بخطر می اندازد را در این قالب ها مشاهده کنید میتوانید با پلیس فتا آن را در میان بگذارید و این روند امنیت شما را بیش از پیش بهبود می بخشد.

قالب وردپرس
قالب های انگلیسی ای که در وب به صورت رایگان و به وفور برای دانلود در دسترس هستند، در بسیاری از موارد حاوی کدهای مخرب و بک لینک های فراوانی هستند که از دید کاربر قالب مربوطه، پنهان می مانند اما آسیب های فراوانی برای عملکرد و سئوی سایت کاربر خواهند داشت، و این ها در حالی است که طراحان سایت ایرانی، به دلیل آن که رضایتمندی مشتری و برندسازی برایشان اهمیت بالایی دارد، چنین معایبی ندارند.
همچنین قالب های وردپرس خارجی بر اساس سرعت اینترنت، نوع امکانات و تکنولوژی ها و سلیقه های سایر کشورها و فرهنگ ها طراحی و تولید شده اند در حالی که قالب های وردپرس ایرانی، بر اساس نیازها و سلایق مشتری های داخلی ساخته می شوند.
و نکته ی بسیار مهم این که قالب های وردپرس فارسی، دارای گارانتی و پشتیبانی هستند.
چرا برخورداری از امکان پشتیبانی برای قالب های وردپرس مهم است؟
قالب های وردپرس که به صورت عمومی تولید شده و برای فروش اینترنتی در اختیار کاربران قرار می گیرند، بر اساس نیازهای عمومی اکثریت کاربران طراحی می شوند، اما در بسیاری از موارد، هر مشتری نیاز دارد تا یکسری ویرایش های تکمیلی که مخصوص کسب و کار و یا نیاز همان مشتری است، بر روی قالب ها اعمال شوند و در این شرایط، قالب های وردپرس فارسی که توسط طراحان داخلی تولید شده اند، نقش زیادی در آسودگی خاطر مشتریان و جلب رضایت و اطمینان خاطر آن ها دارد.
نکته ی دیگر اینکه وقتی قالب از پشتیبانی برخوردار است، دیگر مشتری نگرانی ای از بابت عدم سازگاری قالب با افزونه های وردپرس و یا … ندارد.
دیگر مزایای قالب وردپرس ایرانی
۱) نزدیک بودن به سلیقه ایرانی
۲) سادگی در تنظیمات قالب و اجتناب از تنظیمات پیچیده
۳) رابط کاربری راحت
۴) پشتیبانی فنی قوی به خاطر دسترسی به طراح قالب
۵) سبک بودن و مطابق با سرعت اینترنت ایران
۶) سترسی سریع به آپدیت قالب
۷) مطابق با نیاز کاربر ایرانی
برخی تولیدکنندگان قالب های وردپرس ایرانی:
آنلاینر ، لیمون تم ، آنفایو ، کانی تمز ، فامو ، توس وب ، روناک وب و …
آنلاینر اولین تولید کننده قالبهای وردپرس ایرانی
شرکت طراحی قالب وردپرس آنلاینر به عنوان اولین تولید کننده قالب های وردپرس در سال ۱۳۸۹ با هدف طراحی قالب های با کیفیت ایرانی پا به عرصه طراحی وبسایت گذاشت و تا به اینجا توانسته است به لطف خدا رضایت مشتریان خود را با ارائه ی کارهای با کیفیت و مطابق با خواسته و سلیقه آنان فراهم آورد. در مورد پشتیبانی قالب های آنلاینر هم باید گفت که تمام قالب ها دارای پشتیبانی هستند و در صورت بروز اختلال در هر یک از قالب ها ، پشتیبانی سایت موظف است نسبت به رفع آن اقدام کند . در ضمن استفاده از قالب ها نیازی به دانش فنی برنامه نویسی ندارد و تمامی قالب های وردپرس دارای فایل آموزشی است نکته ی دیگر آنکه قالب های آنلاینر قابلیت حذف کپی رایت را دارد تا بتوانید به راحتی از قالب استفاده کنید و در آخر هم باید بیان کرد که در طراحی قالب های آنلاینر سعی شده امنیت و سرعت جایگاه ویژه ای داشته باشند تا با خیال راحت بر روی سایت خود تمرکز کنید.
مشاهده برخی از محصولات فروشگاه قالب وردپرس آنلاینر
قالب فروشگاهی ووکامرس پرسون

قالب فروشگاهی

قالب متریال چند منظوره نگین

قالب متریال

قالب خبری فردا

قالب خبری

1,957 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!