Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش برنامه نویسی بصورت رایگان

آموزش برنامه نویسی بصورت رایگان

دسته بندی:
برچسبها:

آموزش برنامه نویسی و آموزش طراحی سایت بصورت رایگان
با سلام و عرض ادب.
یقینا با توجه به پیشرفت دانش برنامه نویسی این روزها بر خلاف خیلی از کسب و کارها بازار کار برنامه نویسی بسیار گرم بوده. بطوری که خیلی از برنامه نویسان با درآمدهای میلیونی در صدر بهترین کسب و کارهای ایران و حتی جهان قرار دارند.
به دور از هر گونه تبلیغ و کاملا صادقانه اگر میخواهید در زمینه برنامه نویسی حرفه ای شوید و جزو بهترین های برنامه نویسی باشید فقط ۵ دقیقه وقتتون رو به ما بدید و تا انتهای این مطلب ما رو همراهی نمایید.

آموزش برنامه نویسی سورس باران

  1. سوال اینجاست که برنامه نویسی رو از کجا و چطوری شروع کنیم؟
  2. در بین این همه وب سایت و موسسه آموزشی چطور می توانیم بهترین را انتخاب کنیم ؟

وب سایت سورس باران یکی از قدیمی ترین و کاملترین مرجع آموزش برنامه نویسی می باشد که در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود رو شروع و بر خلاف دیگر سایت ها با توجه به دوره های رایگان بسیاری که منتشر نموده کمک بسیاری به کاربران علاقه مند به برنامه نویسی کرده.(۹۰ درصد از مطالب رایگان است.)
در وب سایت سورس باران آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه نویسی iOS ، آموزش برنامه نویسی تحت ویندوز و آموزش طراحی سایت با تمام زبان های تحت وب بصورت کاملا رایگان ارائه شده و بعد از اتمام دوره های مورد نظر به شما این تضمین داده خواهد شد که با کیفیت کاری بالا وارد بازار کار شوید.
شما دوستان عزیز تقریبا در تمام زمینه های برنامه نویسی و طراحی وب دراین وب سایت شاهد دوره های رایگان خواهید بود و از هر زبان برنامه نویسی فیلم آموزش، سورس و پروژه + ابزارها به همراه کتاب و جزوه در اختیار کاربران قرار داده می شود.
و در ضمیمه تمام توضیحات قبل لازم به ذکرعرض کنیم وب سایت سورس باران دارای فروشگاه برنامه نویسی می باشد که پکیج های جامع و پروژه محوری در زمینه تمامی مباحث برنامه نویسی و طراحی سایت بوده که کاربران در صورتی تمایل میتوانند از این پکیج ها نیز استفاده نمایند.
با توجه به مشاوره رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته وب سایت قبل ازشروع کار، کاربران می توانند با پشتیبان تماس گرفته و از مشاوره رایگان اطلاعات لازم رو کسب نمایند.

سورس باران
برای افرادی که تغییر را رقم خواهند زد

1,059 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!