Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

نشر ایده های شما در وب خیلی آسان می باشد.هیچ کس غیر شما نوشته هایتان را بررسی و ویرایش نمی کند.برخی مواقع امکان این که شما در نوشته های خود اشتباه داشته باشید وجود دارد.اشکال در تایپ لینک ها و پیوند های شکسته شده یا اشکالات و خطاهای دیگر امکان دارد اتفاق به وقوع بپیوندد.چون شما انسان هستید و امکان اشتباه هم وجود دارد.اگر این خطای شما به شما گزارش داده نشود امکان دارد این اشتباه سال ها وجود داشته باشد.در این مقاله ما می خواهیم به شما افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران را معرفی کنیم تا شما بتوانید با استفاده از آن خطاهایی که کاربران در متن های شما می یابند و یا مشکلاتی که در لینک ها وجود دارد را به شما اطلاع دهند تا بتوانید آن هارا برطرف نمایید.

افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

چرا گرفتن خطاهای کوچک مهم است؟

بی توجه بودن به نگارش متن و مشکلات تایپی می تواند تاثیر بدی بر روی خوانندگان وب سایت داشته باشد.شاید آن ها فکر کنند که شما توجه زیادی برروی نوشته های خود قبل از انتشار آن ها ندارید و وقت خود را برای نوشتن یک مطلب خوب و مفید صرف نمی کنید.

شما می توانید از ابزار های grammar and spelling mistakes در وردپرس استفاده نمایید.اما امکان این که مشکلات کوچک تری در وب سایت و مقالات شما باشد وجود دارد.این مشکلات ممکن است سال ها در وب سایت شما وجود داشته باشند بدون این که شما متوجه آن ها شوید و آن هارا تصحیح نمایید.

اگر شما مقاله ای به زبانی می نویسید که زبان مادری و اولیه شما نمی باشد امکان اشتباه در انتخاب و جایگذاری کلمات شما وجود دارد.بعضی از کاربران شما می خواهند به شما کمک کنند بدین صورت که مشکلات شمارا نشانه گذاری نموده و پس از بررسی و مشاهده ی مشکل آن را برطرف نمایید.

اجازه دادن به کاربران جهت مطلع کردن مشکلات شما در وردپرس

برای گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران در وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه ی Mistape نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه شما نیاز دارید تا از پیشخوان وردپرس به بخش تنظیمات رفته و پس از بازشدن منوی کشویی برروی Mistape کلیک نموده تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه جهت پیکربندی آن شوید.

تنظیمات افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

تنظیمات افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

در بخش تنظیمات شما می توانید مابین کاربران با نقش مدیریت سایت و یا ویرایشگر جهت دریافت ایمیل گزارش خطاها انتخاب نمایید.هم چنین شما می توانید آدرس ایمیلی جهت دریافت اطلاعیه یادداشت نمایید.

افزونه به صورت خودکار یک عنوان در پایین نوشته ی شما برای این که به کاربران امکان اطلاع رسانی خطاها و گزارش مشکلات را اطلاع دهد قرار می دهد.امااگر نمی خواهید به صورت خودکار پیام در تمامی نوشته ها نمایش داده نشود کافی است بخش کدکوتاه را فعال نمایید.هم چنین شما می توانید پیغام خود را که در رابطه با این امکان وب سایت خود تغییر دهید.فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود.حال می توانید عملکرد افزونه در وب سایت را مشاهده نمایید.

باتوجه به تنظیمات افزونه یک عنوان در زیر نوشته های شما نمایش داده می شود.کاربران می توانند اشتباهات را انتخاب نموده و پس از آن بر روی دکمه ی CTRL+Enter و در مک بوک برروی دکمه ی Control+Enter کلیک نمایید.پس از کلیک کردن یک پنجره ای جدید باز می شود که به کاربران اطلاع می دهد پیشنهاد آن ها به مدیر وب سایت ارسال شده است.

گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران

784 بازدید یک نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!
  1. سید علی می گه:
    ۲۳:۲۷ Notice: Undefined variable: comment_ID in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 175 مورخه ۱۴ دی ۹۵

    سلام
    برروی بخش پست تایپ یک بخش تبلیغاتی بازمیشه که از سمت چپ به راست اومده و انتخاب برخی گزینه ها را غیرممکن می کنه
    قالب من صحیفه

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!