Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

آیا تا به حال شده است که بخواهید افزونه های فعال بین دو وب سایت را مقایسه کنید؟وردپرس دارای یک امکان جستجو در صفحه ی افزونه ها می باشد اما خیلی کاربردی نمی باشد.در این مقاله ما به شما افزونه ی مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت را معرفی خواهیم نمود و نحوه ی کار با آن را توضیح خواهیم داد.

مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

بهبود بخشیدن افزونه های نصب شده در وردپرس

صفحه ی پیش فرص افزونه ها در وردپرس به شما لیستی از افزونه های نصب شده در وب سایت شما را می دهد.این صفحه دارای یک جعبه ی جستجو در سمت گوشه بالای وب سایت و گزینه ای برای مدیریت افزونه های نصب شده می باشد.

صفحه ی افزونه های نصب شده در وردپرس

صفحه ی افزونه های نصب شده در وردپرس

اگر شما افزونه های زیادی نصب شده در وب سایت خود دارید خیلی سخت است تا یک افزونه را بخواهید بیابید و بخش جستجوی افزونه های نصب شده یک مقدار کند می باشد چون بعد از کلیک کردن برروی جستجو یک بار دیگر صفحه را دوباره بارگیری میکند.

کاربرانی که دارای چندین سایت وردپرسی هستند برای آن ها سخت می باشد تا افزونه های نصب شده برروی وب سایت خود را بخواهند در وب سایت های مختلف مقایسه کنند.

اضافه کردن جسجتوی سریع و مقایسه پلاگین ها در صفحه ی افزونه ها

برای اضافه کردن جسجتوی سریع و مقایسه پلاگین ها در صفحه ی افزونه ها در وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه ی Better Plugins نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه کافی است در صفحه ی افزونه های نصب شده در قسمت جستجوی افزونه های نصب شده چند کاراکتر از افزونه ی مورد نظر خود را تایپ نموده.پس از تایپ افزونه ها به صورت مرتب شده برای شما در بخش زیر نمایش داده خواهند شد.

جستحوی سریع افزونه های فعال در وب سایت وردپرسی

جستحوی سریع افزونه های فعال در وب سایت وردپرسی

این خیلی کاربردی است هنگامی که شما می خواهید ببینید افزونه ای برروی وب سایت خود نصب دارید یا خیر و نمیخواهید صفحه ی خود را به پایین اسکرول نمایید.همچنین به نسبت جستجوگر پیشفرض وردپرس در بخش افزونه ها سریع تر می باشد.

مقایسه افزونه ها بین دو وب سایت وردپرسی

یکی دیگر از امکاناتی که افزونه Better Plugins به شما می دهد این است که شما می توانید پلاگین های نصب شده بین دو سایت را مقایسه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه کافی است از بخش افزونه ها در پیشخوان وردپرس برروی Compare کلیک نموده تا وارد صفحه ی زیر شوید.

مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

پس از ورود به صفحه در سایت اول کد قسمت  plugin code را کپی نموده

حال به وب سایت دومی که افزونه در آن نصب می باشد مراجعه نموده و از بخش پیشخوان به قسمت افزونه ها و سپس صفحه ی Compare رفته و کدی که در وب سایت اول کپی نموده اید را در کادر بالایی Paste نمایید.پس از چسباندند کد کافی است برروی دکمه ی compare plugins کلیک نمایید.تا لیستی از افزونه های موجود در سایت اول با وب سایت شما مقایسه شود.

کد مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

کد مقایسه ی افزونه های فعال بین دو وب سایت

این افزونه به شما لیستی از افزونه های موجود در وب سایت که در وب سایت دیگری نمی باشد را نمایش می دهد.

703 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!