Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس

غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس

غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس

یکی از کاربران وب سایت درخواستی دادند مبنی بر غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس.بروزرسانی خودکار افزونه هارا می توان در وردپرس غیرفعال نمود اما انجام دادن آن کار درستی نیست.در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرسی را غیرفعال کنید.

غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس

غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس

خیلی از کاربران وردپرس فکر میکنند که بروزرسانی افزونه ها در وب سایت باعث ایجاد تداخل در وب سایت آن ها می شود.اگرشما از بهترین افزونه های وردپرس همراه با استاندارد وردپرس استفاده نمایید شانس این که بروزرسانی افزونه ها باعث ایجاد تداخل در وب سایت شما شود خیلی کم می باشد.آپدیت افزونه ها نه تنها باعث افزایش امکانات وب سایت و افزونه ها می شود بلکه باعث افزایش امنیت وب سایت شما می شود همچنین باعث سازگاری بیشتر افزونه ها با نسخه ی وردپرس شما می شوند.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار تمامی افزونه ها در وردپرس

برای غیرفعال سازی بروزرسانی خودکار تمامی افزونه ها در وردپرس ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی Easy Updates Manager که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه شما نیاز دارید تا از بخش پیشخوان وارد قسمت Update Options شوید تا بتوانید تنظیمات افزونه را مدیریت نمایید.

پس از وارد شدن به قسمت گزینه های بروز رسانی و یا همان Update Options کافی است از بخش عمومی (General) به قسمت All Plugin Updates اسکرول نمایید و برروی Disabled کلیک نمایید تا بروزرسای خودکار تمامی افزونه ها را غیرفعال نمایید.

غیر فعالسازی بروزرسانی خودکار افزونه ها

غیر فعالسازی بروزرسانی خودکار افزونه ها

فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

همچنین شما می توانید بروزرسانی خودکار برخی از افزونه ها را در وب سایت خود مشخص نمایید.برای این کار کافی است پس از ورود به بخش Update Options از تب Plugins افزونه های مورد نظر خود را انتخاب نمایید.پس از وارد شدن به این قسمت شما لیستی از افزونه های خود را مشاهده خواهید نمود و از بین آن ها می توانید مشخص نمایید که کدام افزونه به صورت خودکار بروزرسانی نشود.

غیر فعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه ها

غیر فعال سازی بروزرسانی خودکار افزونه ها

743 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!