Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » حذف پیام خوشامدگویی در پیشخوان وردپرس

حذف پیام خوشامدگویی در پیشخوان وردپرس

دسته بندی:

حذف پیام خوشامدگویی در پیشخوان وردپرس

آیا شما می خواهید بخش خوشا مدگویی در پنل وردپرس را حذف نمایید؟ بخش خوشامد گویی جعبه ای می باشد که در قسمت پیشخوان وردپرس در بخش مدیریت نمایش داده می شود. این بخش دارای کد های کوتاهی برای انواع کار ها می باشد و به کاربران جدید این کمک را می دهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند. در این مقاله ما به شما آموزش حذف پیام خوشامدگویی در پیشخوان وردپرس را خواهیم گفت.

حذف پیام خوشامدگویی در پیشخوان وردپرس

حذف پیام خوشامدگویی در پیشخوان وردپرس

چرا بخش خوشامد گویی را حذف کنیم؟

پنل خوشامد گویی یک جعبه ای می باشد که در صفحه ی پیشخوان وردپرس اضافه می شود و به شما بخش های مختلف وردپرس را نمایش می دهد.

پنل خوش آمد گویی در پیشخوان وردپرس

پنل خوشامد گویی در پیشخوان وردپرس

هدف پنل خوشامد گویی برای این است که به افراد مبتدی کمک کند تا بتوانند راه خود را در دنیای وردپرس پیداکنند. با این حال هنگامی که شما با محیط وردپرس و بخش های مختلف آشنا می شود این قسمت برای شما کارایی کمتری دارد.

داشتن این قسمت در صفحه باعث می شود بخش های مهم تری از پیشخوان و ابزارک ها به قسمت پایین تر رفته و نمایش آن از دید شما مخفی بماند.

با ما همراه باشید تا به شما نحوه مخفی کردن بخش خوش آمد گویی را توضیح دهیم.

حذف پنل خوشامدگویی از بخش پیشخوان

رای های مختلفی برای مخفی سازی و حذف کامل پنل خوشامدگویی می باشد. یکی از ساده ترین راه های برای این کار کلیک کردن بر روی دکمه Dismiss یا همان لغو می باشد.

لغو نمایش پیغام خوشامدگویی در وردپرس

لغو نمایش پیغام خوشامدگویی در وردپرس

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

هم چنین شما می توانید پنل خوشامدگویی را با کلیک بر روی بخش تنظیمات صفحه ار بخش بالایی وب سایت حذف نمایید. پس از کلیک بر روی بخش تنظیمات صفحه یک منوی کشویی برای شما باز می شود که فقط کافی است تیک بخش خوش آمدید یا همان ‘Welcome’ را غیر فعال کنید تا این قسمت از بخش نمایش صفحه حذف گردد.

غیر فعال سازی بخش خوشامدگویی از تنظیمات صفحه

غیر فعال سازی بخش خوشامدگویی از تنظیمات صفحه

هر دو روش بالایی پنل خوشامدگویی را مخفی می کنند. شما می توانید برای نمایش آن بر روی تنظیمات صفحه کلیک نموده و تیک کنار بخش خوش آمدید را بزنید.

اما اگر می خواهید به صورت کامل قسمت خوشامدگویی را از قسمت تنظیمات صفحه حذف نمایید کافی است کد زیر را در بخش  functions.php قالب خود قرار داده و آن را ذخیره نمایید.

remove_action('welcome_panel', 'wp_welcome_panel');
836 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!