Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه محافظت کردن ایمیل ها از اسپمر ها در وردپرس

افزونه محافظت کردن ایمیل ها از اسپمر ها در وردپرس

افزونه محافظت کردن ایمیل ها از اسپمر ها در وردپرس

آیا شما می خواهید آدرس ایمیل خود را در وب سایت بدون گرفتار شدن توسط ربات های اسپمر به اشتراک قرار دهید؟ هنگامی که شما لینک ایمیل و یا نوشته ای که حاوی آدرس ایمیل باشد را قرار می دهید آن لینک توسط ربات های اسپمر ذخیره می شود. در این مقاله می خواهیم افزونه محافظت کردن ایمیل ها از اسپمر ها در وردپرس معرفی نموده و به شما به آسانی نشان خواهیم داد که چگونه ایمیل خود را در برابر هرزنامه ها توسط کد کردن ایمیل در امان نگه دارید.

افزونه محافظت کردن ایمیل ها از اسپمر ها در وردپرس

افزونه محافظت کردن ایمیل ها از اسپمر ها در وردپرس

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

چرا رمزگذاری ایمیل مهم است؟

خیلی از دارندگان وب سایت به این پی نبرده اند که قرار دادن آدرس ایمیل در نوشته ها برگه ها و یا در صفحه ی تماس می تواند ریسک بالایی برای هرزنامه های ایمیلی باشد. اسپمر ها از ربات هایی برای برداشتن آدرس های ایمیل از وب سایت ها به صورت اتوماتیک استفاده می کنند. این آدرس های ایمیل به اسپمر ها در کل دنیا فروخته خواهد شد.

یکی از دلایلی که توصیه می شود از فرم های ارتباطی در مقابل به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل استفاده شود همین می باشد که از حمله ی اسپمر ها در امان باشید، اما مشکل اینجاست که برخی مواقع شما واقعا نیاز دارید تا درس ایمیل خود را در وب سایت قرار دهید تا کاربران آن ها را کپی و یا برر وی آن کلیک کنند تا ایمیل خود را ارسال کنند.

در رابطه با این موضوع می توانید به مقاله ی چگونه آدرس ایمیل را در وردپرس لینک کنیم مراجعه نمایید.

خوشبختانه یک راهی وجود دارد تا توسط آن آدرس های ایمیل را از اسپمر ها محافظت کنیم و آن رمز گذاری کردن ایمیل  می باشد.

حفاظت آدرس ایمیل از اسپمرها

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی Email Address Encoder  که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

این افزونه دارای تنظیمات خاصی برای پیکربندی نمی باشد. هنگامی که شما آن را فعال می کنید به صورت خودکار در نوشته ها صفحات و ابزارک ها آدرس های ایمیل شما را در وردپرس رمزنگاری می کند، یعنی نوشته هایی که در آن آدرس ایمیل می باشد را به دسیمال و هگزا دسیمال کد می کنند تا از دست ربات های اسپمر در امان باشد.

اگر شما به آدرس سورس صفحه خود مراجعه کنید خواهید دید که آدرس های ایمیل شما رمزنگاری شده اند همانند تصویر زیر:

کد کردن آدرس ایمیل در وردپرس

کد کردن آدرس ایمیل در وردپرس

این یک راهی می باشد تا هنگامی که ربات ها سورس وب سایت شما را مشاهده می کنند نتوانند آدرس های ایمیل را مشاهده کنند، درصورتی که کاربران واقعی می توانند آدرس ایمیل شما را در صفحه ی مرورگر خود مشاهده کنند.

نمایش آدرس ایمیل به کاربران واقعی وب سایت

نمایش آدرس ایمیل به کاربران واقعی وب سایت

621 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!