Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

آیا شما می خواهید کاربرانتان به دیدگاه های خود در وب سایت وردپرسی شما فایلی اضافه و یا پیوست کنند. به طور پیش فرض وردپرس فقط امکان تایپ در دیدگاه ها را فعال کرده است ولی امروز می خواهیم افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس به شما مرفی کنیم که توسط آن کاربران وب سایت شما بتوانند فایل هایی نظیر تصویر و یا گیف برای اینکه دیدگاه خود را بهتر نمایش دهند آپلود کنند. هم چنین در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به کاربران خود اجازه پیوست فایل به دیدگاه هایشان را بدهید.

افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی Comment Attachment  که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه از بخش افزونه ها جهت انجام تنظیمات شما باید ابتدا به پیشخوان وردپرس مراجعه نمایید سپس به قسمت تنظیمات رفته و از منوی کشویی باز شده بخش گفتگو ها ها را کلیک نمایید. سپس به بخش ‘Comment Attachment’ برای تنظیم نمودن افزونه بروید.

افزونه Comment Attachment به شما این امکان را می دهد که نوع فایل برای اپلود مشخص نمایید و هم چنین بیش ترین سایزی که کاربران می توانند آپلود کنند را برای وب سایت خود تنظیم نمایید و نحوه ی نمایش فایل های پیوست شده در وب سایت را هم مشخص نمایید.

تنظیمات افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

تنظیمات افزونه پیوست کردن فایل به دیدگاه ها در وردپرس

شما می توانید مشخص کنید که فرم آپلود فایل به چه نحوی نمایش داده شود. اگر فایل پیوست شده تصویر باشد شما می توانید اندازه ی تصویر جهت نمایش را انتخاب نمایید هم چنین فایل اصلی شما به کجا لینک داده شود.

فرمت فایل های مجاز

افزونه این امکان را به شما می دهد تا فرمت های فایلی که شما می خواهید در وب سایت شما اپلود شود را انتخاب نمایید. به صورت پیش فرض به شما امکان آپلود فایل های تصویری با فرمت jpeg- gif- png  داده می شود. شما می توانید امکان پشتیبانی از فایل های  PDF, Doc spreadsheets, presentations audio, video را به وب سایت خود اضافه نموده تا کاربران بتوانند امکان آپلود فایل هایی با چنین فرمت هایی در بخش دیدگاه های وب سایت شما را داشته باشند.

فرمت فایل های مجاز پیوست فایل در وردپرس

فرمت فایل های مجاز پیوست فایل در وردپرس

ما به شما توصیه می کنیم که از فایل تصویری فقط در دیدگاه ها استفاده نمایید چون فایل های صوتی و ویدئویی باعث می شود فضای زیادی از هاست شما را اشغال کنند. فراموش نکنید که پس از اعمال تغییرات مورد نظر حتما بر روی دکمه ی ذخیره ی تغییرات کلیک نموده تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

پس از ذخیره الان شما می توانید وب سایت خود را مشاهده نمایید. همان گونه که می بینید بخش افزودن و یا همان پیوست کردن در قسمت دیدگاه های وردپرس اضافه شده است. سعی کنید یک فایل در آن آپلود نمایید تا در بخش دیدگاه ها بتوانید نحوه ی نمایش آن را مشاهده نمایید.

اضافه شدن بخش پیوست فایل به دیدگاه های وردپرس

اضافه شدن بخش پیوست فایل به دیدگاه های وردپرس

بعد از افزودن فایل توسط کاربران در قسمت دیدگاه ها به شکل زیر فایل آپلود شده ی آن ها نمایش داده می شود. اگر شما از فایل آپلود شده توسط کاربران خوشتان نیامد می توانید بر روی ‘Delete Attachment’ زیر دید گاه کلیک نمایید تا فایل آپلود شده از بخش دیدگاه کاربر شما حذف شود.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد تا به کاربران خود امکان اضافه کردن و پیوست فایل در دیدگاه های وردپرس را داده باشید. هم چنین به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ی افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس را برای بهتر شدن وضعیت دیدگاه ها و افزایش سرعت وب سایت خود مشاهده نمایید.

691 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!