Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

آیا شما نیازمند افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس برای افزایش سرعت وب سایت وردپرسی خود هستید؟خیلی از وبلاگ های پرطرفدار و سایت های خبری از بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها برای مخفی نمودن برخی دیدگاه ها جهت افزایش سرعت وب سایت استفاده می کنند تا هنگامی که بازدیدکننده بر روی دکمه ی نمایش بیشتر دیدگاه ها کلیک نماید دیدگاه های بیشتری به آن ها نمایش داده شود.

ما در این نوشته می خواهیم به شما نحوه ی نمایش دیرهنگام دیدگاه های کاربران وب سایت وردپرسی را نشان دهیم.

افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

چرا بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

دیدگاه ها برای تعامل با کاربران بخش مهمی در وب سایت می باشند که بازدیدکنندگان در نوشته های وب سایت وردپرسی شما قرار خواهند داد.

دیدگاه های زیاد می تواند حجم وب سایت شما را سنگین تر کنند به همین دلیل باعث می شود زمان لود صفحه ی شما زیاد تر شود.

سرعت وب سایت یکی از مهم ترین بخش های اصلی تشکیل دهنده ی یک سایت را شامل می شود که باعث می شود تجربه ی کاربران نسبت به وب سایت شما را تغییر دهد.

اگر شما دیدگاه های وب سایتتان را در لود اولیه صفحه ی مورد نظر مخفی نگه دارید با این کار زمان بارگذاری صفحه ی خود را برای افرادی که اینترنت کند تری و صفحه ی کوچکتری دارند را بهتر می کنید.

اضافه نمودن بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال کردن پلاگین Lazy Load for Comments که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه جهت انجام تنظیمات شما باید ابتدا به پیشخوان وردپرس مراجعه نمایید سپس به قسمت تنظیمات رفته و از منوی کشویی باز شده بخش گفتگو ها ها را کلیک نمایید.

تنظیمات افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

تنظیمات افزونه بارگذاری دیرهنگام دیدگاه ها در وردپرس

به قسمت ‘Lazy load comments’ رفته و نحوه ی بارگذاری دیدگاه ها را مشخص نمایید.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

این افزونه به شما دو نوع روش چهت بارگذاری دیر هنگام دیدگاه ها در نوشته های وب سایت وردپرسی نمایش می دهد.

شما می توانید یک روش را انتخاب نمایید که در آخر مقاله شما یک دکمه به کاربر وب سایت شما نمایش داده تا پس از کلیک برروی آن دیدگاه های بیشتر نمایش داده شود.

و یا می توانید از روشی دیگر که به صورت خودکار هنگامی که کاربر صفحه را اسکرول می کند دیدگاه های بیشتر به آن نمایش داده شود را انتخاب نمایید.

onscrollpreview

فراموش نکنید که پس از اعمال تغییرات مورد نظر حتما بر روی دکمه ی ذخیره ی تغییرات کلیک نموده تا تنظیمات شما ذخیره شود.

با توجه به نوع بارگذاری انتخاب شده در تنظیمات شما دیدگاه های وب سایت خود را می توانید مشاهده نمایید.

1,109 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!