Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » افزونه فارسی حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

افزونه فارسی حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

افزونه فارسی حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

افزونه فارسی حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

افزونه فارسی حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

همانطور که به شما در مقاله آموزش استفاده از بخش حمل و نقل در ثبت محصول ووکامرس قول دادیم افزونه ای کامل و جامع را برای حمل و نقل فروشگاه ووکامرس معرفی کنیم، امروز می خواهیم این افزونه را که به تازگی توسط تیم ووکامرس فارسی طراحی و نوشته شده است را به شما معرفی نماییم. افزونه فارسی حمل و نقل فروشگاه ووکامرس بر اساس وزن محصول و آخرین نرخ پست شامل هزینه های پستی، بیمه و سایر خدمات می تواند قیمت حمل و نقل را به صورت کامل برای ارسال مرسوله ها با پست پیشتاز و سفارشی محاسبه و لحاظ کند. از دیگر قابلیت های این افزونه می توان به امکان فعال سازی ارسال با پیک و همچنین ارسال مرسوله ها به صورت تیپاکس برای شهر های خاص بر اساس قیمت ثابت نیز لحاظ کنید.

قابلیت های این افزونه

  • سازگار با آخرین نسخه ووکامرس
  • امکان فعال یا غیر فعال سازی نرخ پست پیشتاز و سفارشی
  • امکان محاسبه نرخ بر اساس هزینه های بروز شده و قابلیت فعال سازی هزینه بیمه و خدمات
  • قابلیت دریافت هزینه اضافه دلخواه
  • امکان فعال سازی هزینه دلخواه برای شهر های خاص
  • قابلیت تعریف روش حمل و نقل ارسال با پیک (درون شهری) برای شهر خاص با قیمت دلخواه (هزینه ثابت)
  • قابلیت تعریف روش حمل و نقل ارسال با تیپاکس برای شهر های خاص با قیمت دلخواه (هزینه ثابت)
  • سازگار با قالب های مدرن و استاندارد
  • و…

نصب و فعال سازی افزونه حمل و نقل

ابتدا به صفحه ی افزونه Persian Woocommerce Shipping در مخزن وردپرس رفته و آن را از طریق پیشخوان با توجه به روشی که مد نظر دارید نصب نمایید.

چنانچه نصب و فعال سازی افزونه ها را نمی دانید به چه شکلی می باشد از مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس می توانید کمک بگیرید. پس از نصب افزونه به پیشخوان وردپرس رفته و آن را فعال کنید. پس از فعال سازی برای ورود به تنظیمات افزونه حمل و نقل ووکامرس از قسمت پیشخوان وردپرس مراجعه نموده، سپس به قسمت ووکامرس رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی پیکربندی می رویم. در آخر بر روی پیکربندی کلیک نموده تا وارد صفحه ی زیر شوید. صفحه ی باز شده تنظیمات کلی وب سایت فروشگاهی شما را نمایش می دهد.

ورود به تنظیمات حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

ورود به تنظیمات حمل و نقل فروشگاه ووکامرس

پس از ورود به صفحه ی ثبت پیکربندی از بخش حمل و نقل کلیک نمایید. بر روی نام ایران رفته و از بخش کناری افزودن روش حمل و نقل را کلیک نموده و با توجه به روش های نمایش داده شده حمل و نقل مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از افزودن بر روی روش مورد نظر خود کلیک نمایید تا وارد تنظیمات روش حمل  و نقل خود شوید.

روش حمل و نقل پست پیشتاز ووکامرس

روش حمل و نقل پست پیشتاز ووکامرس

بعد از اعمال تغییرات بر روی ذخیره تغییرات کلیک نموده تا تنظیمات شما اعمال شوند.

جهت دسترسی به بخش شهر ها از قسمت ووکامرس بر روی شهر های حمل و نقل کلیک نمایید تا وارد بخش شهر ها شوید همانند تصویر زیر می توانید شهر های مورد نظر خود را وارد نمایید. البته به صورت پیش فرض ۷۸۷ مورد ثبت شده است که در صورت موجود نبودن شهر مورد نظر می توانید آن را ایجاد نمایید.

نمایش و ویرایش شهرهای حمل و نقل

نمایش و ویرایش شهرهای حمل و نقل

هم چنین برای ویرایش استان مورد نظر خود بر روی استان مد نظر رفته و از بخش ویرایش شهر ها می توانید هزینه تیپاکس و پیک موتوری را ویرایش نموده به عنوان مثال هزینه پیک از شهرستان اصفهان به شهرستان آران و بیدگل را مشخص نمایید.

ویرایش هزینه حمل و نقل شهرستانها

ویرایش هزینه حمل و نقل شهرستانها

1,276 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!