Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

امروز می خواهیم ادامه آموزش ثبت کردن محصول در افزونه فروشگاهی ووکامرس را برای شما که آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی می باشد را به صورت کامل توضیح دهیم با توجه به این که این قسمت یکی از بخش های مهم یک فروشگاه می باشد برای همین سعی داریم آن را به چند قسمت تقسیم نموده تا بتوان آموزشی کامل و جامع برای شما آماده نمود.

product-information-management-pim-saas-case-study-1-638

بخش اطلاعات محصول ثبت محصول در ووکامرس

برای ورود به بخش اطلاعات محصول از قسمت پیشخوان وردپرس مراجعه نموده، سپس به قسمت محصولات رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی محصولات می رویم. در آخر بر روی محصولات کلیک نموده تا وارد صفحه ی زیر شوید. صفحه ی باز شده محصولات کلی وب سایت فروشگاهی شما را نمایش می دهد و به شما اطلاعاتی در مورد محصولاتی که از قبل ثبت نمودید را نشان می دهد. برای ثبت اولین محصول برروی افزودن محصول کلیک نمایید.

 آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

پس از ورود به صفحه ی ثبت محصولات با تصویر زیر روبرو خواهید شد که در این مقاله به توضیح در مورد بخش اطلاعات محصول خواهیم پرداخت.

در قسمت اطلاعات محصول شما می توانید نوع محصول خود را انتخاب نمایید اگر محصول شما فیزیکی می باشد به عنوان مثال تلقن همراه و یا هر محصول دیگر آن را برروی محصول ساده قرار دهید.بخش مجازی مربوط به محصولاتی می باشد که شما آن هارا به صورت مجازی به فروش می رسانید به عنوان نمونه سرویس های اینترنتی و یا لایسنس های نرم افزاری محصولاتی مجازی هستند که خب هنگامی که تیک آن هارا بزنید بخش حمل و نقل غیر فعال می گردد.و همچنین باکس دانلودی برای محصولاتی می باشد که شما می خواهید کاربر پس از پرداخت وجه فایل آن را دانلود نمایید به عنوان نمونه یک کتاب الکترونیک و یا یک فیلم آموزشی و هر محصولی که به صورت دیجیتال می باشد را شما می توانید به فروش برسانید همگامی که تیک دانلودی را بزنید از شما لینک دانلود محصول دریافت خواهد شد که در مطالب آموزش بعدی به صورت کامل به فروش محصولات دیجیتال و دانلودی می پردازیم.

 آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

آموزش بخش اطلاعات محصول در ثبت محصولات فروشگاهی

در باکس قیمت اصلی شما شما می توانید قیمت محصول خود را وارد نمایید با توجه به نوع واحدی که در تنظیمات افزونه ووکامرس انتخاب نمودید قیمت را وارد نمایید.

بخش قیمت فروش فوق العاده هم برای این است که شما یک تاریخ را از بخش زمان بندی فروش انتخاب نموده و می توانید مبلغ مورد نظر خود را تا آن زمان قرار دهید به طور مثال تا اخر اسفند ماه قیمت محصول شما فروش ویژه دارد و قیمت فروش فوق العاده آن ۱۰% از قیمت اصلی کمتر می باشد.

در آموزش بعدی در رابطه با بخش انبار به صورت کامل و جزئی برای شما توضیح خواهیم داد.

1,203 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!