Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

امروز قصد داریم راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

آیا شما می خواهید به سایت وردپرس خود سرعت ببخشید؟ صفحات به سرعت باز شوند، بازدید شما افزاش یابد و به SEO وردپرس شما کمک کند. در این مقاله ، ما مفیدترین راهنمای بهینه سازی را برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس و عملکرد آن به اشتراک می گذاریم.

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

راهکارهایی برای افزایش سرعت وردپرس و عملکرد آن

برخلاف سایر بهترین پلاگین ذخیره سازی پنهان وردپرس و یا عمومی ترین راهنما ها برای بالابردن سرعت وردپرس، این مقاله یک راهنمای جامع برای بهینه سازی عملکرد وردپرس است.

این مقاله شامل نکاتی است همچون اینکه چرا سرعت مهم است و چه چیزی باعث کند شدن سرعت وردپرس شما و یا نحوه بررسی سرعت وردپرس خود که همه ی این ها در مراحل بعدی توضیح داده می شود.

اصول عملکرد وردپرس

بالا بردن سرعت وردپرس در چند مرحله ساده

  • نصب یک پلاگین ذخیره ی وردپرس
  • بهینه سازی عکس ها برای سرعت

بهترین روش برای بهینه سازی عملکرد وردپرس

  • سایت خود را در حالت به روزرسانی نگه دارید
  • گلچین کردن صفحه اصلی و آرشیو
  • تقسیم کردن نظرات در صفحات مختلف
  • استفاده از یک شبکه تحویل محتوا (CDN)
  • آپلود نکردن بارگذاری فیلم به طور مستقیم در وردپرس
  • استفاده از یک تم بهینه برای سرعت
  • استفاده از یک پلاگین اسلایدر با سرعت
  • استفاده از یک پلاگین گالری با سرعت

تنظیم دقیق وردپرس برای سرعت

  • تقسیم پست های طولانی به چند صفحه
  • کاهش درخواست های HTTP خارجی
  • کاهش تماس های دیتابیس
  • بازبینی پست های کوتاه
  • غیرفعال کردن Hotlinking and Leeching از مطالب خود

چرا سرعت در سایت وردپرس شما مهم است؟

مطالعات نشان می دهد که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۶ به طور متوسط دامنه توجه انسان از ۱۲ ثانیه به ۷ ثانیه کاهش یافته است. این برای شما که صاحب یک وب سایت هستید چه معنی می دهد؟

شما باید زمان بسیار کمی برای نشان دادن مطالب به کاربران مطالب خود اختصاص دهید و آنها را متقاعد به ماندن در وب سایت خود کنید .یک سایت آرام به این معنی است که کاربران وب سایت شما را ترک می کنند قبل از اینکه حتی آن را باز کنند.

براساس یک مطالعه موردی StrangeLoop که شامل Amazon, Google و دیگر سایت های بزرگ می باشد یک ثانیه تاخیر در زمان بارگیری صفحه می تواند منجر به از دست دادن ۷% تغییرات ، ۱۱% کاهش در بازدید از صفحه و ۱۶% کاهش از رضایت مشتری شود.

How slow websites cost you money

به طور خلاصه، اگر شما می خواهید ترافیک بیشتری از مشترکین و درآمدی حاصل از وب سایت خود داشته باشید باید وب سایت وردپرس خود را پر سرعت کنید.

چگونه سرعت وب سایت وردپرس خود را بررسی کنیم؟

اغلب مبتدیان فکر می کنند که وب سایت شان از همه نظر اوکی می باشد فقط به خاطر اینکه روی کامپیوترشان آن را کند احساس نمی کنند که این یک اشتباه بزرگ است.

از آنجا که شما اغلب وب سایت خود را بازدید می کنید، مرورگر های مدرن مانند Chrome در ذخیره سازی و به طور خودکار وقتی مطالبی را در آن تایپ می کنید از خود واکنش نشان می دهد این باعث می شود که سایت شما بلافاصله بارگذاری شود.

با این حال، یک کاربر معمولی ممکن است که در بازدید از وب سایت خود برای اولین بار تجربه ی کافی را نداشته باشد. در واقع، کاربران در نقاط مختلف جغرافیایی یک تجربه کاملا متفاوت خواهند داشت .

به همین دلیل توصیه می کنم که شما سرعت وب سایت خود را با استفاده از یک ابزار مانند Pingdom تست کنید. این یک ابزار آنلاین رایگان است که اجازه می دهد تا شما سرعت وب سایت خود را از مکان های مختلف آزمون کنید.

Pingdom site speed tool

پس از اینکه تست سرعت وب سایت خود را اجرا کردید ممکن است این سوال پیش آید که چه سرعتی برای وب سایت خوب است که هدف قرار گیرد؟

زمان برای لود صفحه، خوب است کمتر از ۲ ثانیه باشد، با این حال هر چه سریعتر لود شود بهتر است. چند میلی‌ ثانیه بهبود ها از اینجا و آنجا می‌ تواند به اصلاح از نصف یا حتی یک ثانیه از بار شما را اضافه کند.

در مقاله ی بعدی در باره دلایل اصلی که وب سایت وردپرس شما را کند می کند – اهمیت هاست خوب وردپرس- نصب یک پلاگین ذخیره در حافظه پنهان وردپرس

برای شما توضیح خواهیم داد.

929 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!