Notice: wp_deregister_script was called incorrectly. اسکریپت‌ها و شیوه‌نامه‌ها نباید پیش از wp_enqueue_scripts، admin_enqueue_scripts و login_enqueue_scripts ثبت یا فراخوانی شوند. Please see Debugging in WordPress for more information. (این پیام در نگارش 3.3 افزوده شده است.) in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-includes/functions.php on line 3190 » کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

در ادامه مطالب قبلی امروز می خواهیم کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس برای شما توضیح دهیم. همانطور که می دانید یکی از بخش های اصلی فروشگاه اینترنتی سفارشات مشتریان و پیگیری خرید های آن ها می باشد. هرچقدر این فرآیند سریع تر انجام شود مشتری بهتر به شما اعتماد می کند پس کار با این قسمت یکی از بخش های مهم فروشگاه شما می باشد.

اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس برای وب سایت فروشگاهی خود هستید می توانید از طریق صفحه ثبت سفارش طراحی قالب وردپرس درخواست خود را ثبت کنید.

برای ورود به بخش سفارشات از قسمت پیشخوان وردپرس مراجعه نموده، سپس به قسمت ووکامرس رفته و از منوی کشویی باز شده بر روی سفارشات می رویم. در آخر بر روی سفارشات کلیک نموده تا وارد صفحه ی زیر شوید. صفحه ی باز شده سفارشات کلی وب سایت فروشگاهی شما را می دهد و به شما گزارش می دهد که تراکنش های صورت گرفته در وب سایت شما به چه صورتی می باشد. همچنین یک اطلاعات مختصر از مشتری و نحوه ی پرداخت آن به شما ارائه می دهد.

کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

همانطور که مشاهده می کنید شما می توانید تعداد آیتم های خریداری شده توسط مشتری را مشاهده نمایید. برای این که بتوانید اطلاعات کامل را همراه با جزئیات مشاهده نمایید از دو طریق می توانید مراجعه نمایید یکی این که برروی آیکن نمایش که به شکل یک چشم می باشد کلیک نمایید و یا بر روی نام سفارش رفته و گزینه ی ویرایش را انتخاب نمایید.

کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

کار با بخش سفارشات افزونه فروشگاهی ووکامرس

قسمت جزئیات اطلاعات مربوط به سفارش را به صورت دقیق و کامل به شما نمایش می دهد. در بخش وضعیت سفارش شما می توانید حالات مختلف سفارش مشتری را مشاهده نمایید.

۱٫ در انتظار پرداخت : سفارش ثبت شده ولی هنوز پرداخت آن انجام نشده است.

۲٫ در حال انجام: مقدار پرداختی دریافت شده است و موجودی کاهش یافته است. این سفارش پس از تایید مدیر به حالت تکمیل شده تغییر می یابد.

۳٫ تکمیل شده : سفارش توسط مدیر کامل شده است.

۴٫ مسترد شده : مبلغ واریزی توسط مدیریت مسترد شده است.

در بخش یادداشت های سفارش هم شما می توانید کد رهگیری درگاه پرداختی و اطلاعات انبار خود را مشاهده نمایید.

757 بازدید بدون نظر
خیلی خوشم اومد.
به نظر من !!!

کد امنیتی: *

Notice: Undefined index: comment_notes_after in /home/ronakweb/domains/ronakweb.com/public_html/wp-content/themes/ronakweb2/functions.php on line 249

با عضوت در خبرنامه ایمیلی جدیدترین مطالب و فیلم های آموزشی را در ایمیل تان دریافت کنید. اعضاء خبرنامه و صفحات اجتماعی روناک وب از امکانات ویژه ای برخوردار خواهند شد !!!